zouden de toiletten ed bij franse aire en pompstations worden aangepast op corona eisen ?? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: dj scheffer
, Datum:
04.06.2020 12:52
wat denken jullie en wat is evt alternatief ?
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
04.06.2020 13:15
Even piepklein steekproefje gedaan. Vinci, de grootste snelwegexploitant, meldt dat de meeste voorzieningen open zijn, maar dat je er verstandig aan doet dat te checken op https://www.vinci-autoroutes.com/disponibilite-services-aires/home. Wordt twee keer per dag geactualiseerd.
OP de centrale site autoroutes.fr staat niets zo te zien, dus je zult per tolbedrijf moeten kijken wat waar er wel en niet mogelijk is.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
04.06.2020 14:25
Volgens de APRR zijn de toiletten geopend
https://www.aprr.fr/fr/actualites/avec-vous-sur-la-route-aprr-vous-accompagne-pendant-le-confinement
Vertaald met translate-google:
"Geconfronteerd met de onzekerheden die verband houden met de verspreiding van COVID-19, past APRR zich aan en neemt maatregelen om vervoerders en automobilisten in staat te stellen onder de best mogelijke omstandigheden te reizen.
Onze restaurants met bediening aan tafel zijn gesloten, maar er zijn nog steeds lichte levensmiddelenwinkels beschikbaar. Het is ook mogelijk om een warme schotel op te warmen dankzij de magnetron die tot je beschikking staat.
De toiletten, die toegankelijk zijn voor mensen met beperkte mobiliteit, blijven open voor mannen en vrouwen. Het sanitair onderhoud wordt dagelijks uitgevoerd door onze medewerkers. We herinneren alle reizigers eraan dat het respecteren van hygiënestandaarden van de overheid essentieel is om jezelf en anderen te beschermen.
Douches zijn toegankelijk (behoudens uitzonderlijke sluiting voor werk of reparatie)
De brandstofdistributie en de winkels zijn allemaal open (let op: sommige winkels zijn mogelijk pass-through). De toiletten en douches zijn van buitenaf toegankelijk: vraag het personeel ter plaatse."
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
04.06.2020 15:05
Wat zijn die restaurants a table? Wat bedoelen ze daarmee? De restaurants zelf?
, Datum:
04.06.2020 16:52
Ja en er wordt gezegd, dat die gesloten zijn.
Geplaatst door: Philip
, Datum:
04.06.2020 18:14
Restaurants a table zijn restaurants met bediening aan de tafel.
Geplaatst door: ® Peter, Hurktoilet
, Datum:
04.06.2020 23:53
@Tineke: ik vrees dat Google Translate hier een steekje laat vallen. Zoals ik de Franse tekst lees, blijven de gehandicaptentoiletten geopend op de APRR-parkings. De vertaling suggereert dat alle toiletten geschikt zijn voor gehandicapten en dus geopend. Dat is, vrees ik, niet het geval. En als iedereen in de rij gaat staan voor die paar aangepaste toiletten, vrees ik een boel ongelukjes...
, Datum:
05.06.2020 00:04
Peter,
ik maak er uit op, dat de gehandicapten-toiletten i.v.m. het corona-virus tijdelijk geopend zijn voor iedereen en dat ze dagelijks gereinigd worden...
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
05.06.2020 13:37
@dj scheffer, even van de snelweg af en in het bos...😁