Wie gaat er mee (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Maxim
, Datum:
30.05.2020 09:34
Ook dit jaar zou ik graag naar de camping gaan in Frankrijk campi g les blaches bij de plaatsen casteljau et berrias de plek is groot die ik er ieder jaar heb op de camping mijn caravan wordt netjes neer gezet ik heb er ook tenten liggen zodat we ieder onze eigen plek hebben maar wel 's avonds gezellig kunnen borrelen
Normaal gesproken komen hier veel de zelfde Nederlanders ieder jaar en is het super gezellig.
Ik zoek een reisgenote die gezellig mee gaat naar de camping
Heb je 1 kind kan die natuurlijk ook mee
Ik heb 2 plekken vrij in de auto
Zelf reis ik met de hond
Vakantie plan zou zijn reizen via autoroute eventueel overnachten in een hotel onderweg
We delen de kosten zo wordt de vakantie een
Stuk goedkoop
We hebben stroom op de plek koelkast heb ik daar al staan
Je loopt met 50 passen naar het water
Je moet 300 meter lopen naar de toiletten en douches
500 meter zit de camping winkel voor vers brood in de ochtend
Het rivier water is glashelder
Je kunt er zwemmen duiken, vissen of snorkelen
De bar op de andere campi g heeft een disco op dinsdag maar alles is stil om 24 uur
Nu hoop ik dat Frankrijk open gaat voor tourisme en dat het corona verantwoord is om te reizen
Ik zou graag reizen tussen 24 juli en 7 augustus
Wie gaat er mee?
Ps. Gaat mij puur om de gezelligheid
Geen rare bedoelingen
Ik ben 50 jaar en kom al 40+ jaren op deze camping dus ik weet dat er voldoende ruimte is om afstand te houden indien dat nodig is.
Ik kan foto's sturen van de plek in Frankrijk
Indien gewenst
Het ziet er voorlopig naar uit dat we via Duitsland moeten rijden.
Normaal is het 1092 km maar dan rijd ik door België via Luxemburg.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
30.05.2020 15:18
Dan hoop ik voor je dat je vanaf 24 juli ook iemand anders, niet ingeschreven op je woonadres, in je auto mag meenemen....
Geplaatst door: Manus
, Datum:
30.05.2020 16:03
Dat mag vanaf 1 juni , zie onderstaand artikel:
Nog steeds met z'n tweeën
Eigenlijk verandert er weinig. Straks mag je met z'n tweeën in een auto zitten, maar het wordt nog altijd 'onverstandig' gevonden omdat je in een auto niet anderhalve meter afstand kunt houden. En het advies om anderhalve meter te houden, blijft ook na 1 juni staan.
Als je toch met één collega gaat carpoolen of met een vriend op stap gaat - en je dus met z'n tweeën bent-, kun je niet worden beboet. Je hoeft ook geen mondkapje te dragen. "We adviseren dat ook niet", zegt het RIVM desgevraagd.
Geplaatst door: ® Maxim
, Datum:
31.05.2020 23:58
Dat mag al wat niet mag is met 3 mensen in een auto uit 3 verschillende adressen
En tot dusver blijft België dicht
Dus het wordt Duitsland tot strassbourg voor ik Frankrijk in rij.