Wij gaan niet dit jaar naar Frankrijk, maar blijven in Nederland. Wie kan me helpen om een camping te vinden met sanitair bij de plaats. Op div internet pagina's kun je niet zoeken op sanitair bij plek om te boeken. Wij willen graag gaan ± 3/4 week van Juni. Wij gaan met caravan.
Wij gaan naar camping Het Wieskamp in Winterswijk. Mooie camping, met privé sanitair, omgeving waarin veel te doen/beleven is, leuke speeltuin voor kinderen met natuurlijke materialen en waar ze slootjes kunnen graven. Ik weet niet of er nog plek is, even kijken op hun site.
Camping Vreehorst in Winterswijk zou je kunnen proberen, maar zit volgens mij al bijna vol.
De Roggeberg in Appelscha is een grote camping (RCN) moet je van houden. In Friesland zijn ongeveer 8 campings met privé sanitair.
Even zoeken en je hebt ze zo gevonden.
Wij willen ergens op een camping, waar maakt niet zo veel uit. Wij komen zelf uit Limburg. Aan zee is oke, aan of in een bos is ook oke. Groningen, Friesland, Zeeland, Noord-Holland maar ook Drenthe is een optie. Dus eigenlijk maakt het niet zo veel uit. Vele optie die genoemd zijn zitten vol. ± 25Juni met vijf dagen verschil met een week verblijf minimaal. Kan het niet een week dan doen we evt een paar dagen daar, effe naar huis dan weer een daar dagen daar. We hebben van 20 Juni drie weken hier voor.