Campings gesloten tot half juli?? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Kimgeilings
, Datum:
27.04.2020 11:19
Geplaatst door: Mascha
, Datum:
27.04.2020 11:44
Ik zal niet teveel uitgaan van nu.nl want zij geven vaker informatie door wat niet klopt. Lia de link waar jij naar verwijst is overigens alweer aangepast omdat hier informatie in stond die wederom niet klopte.
Het is gewoon per week kijken wat er gaat gebeuren. De campingbeheerder waar ik contact mee heb "denkt" nu 15 juni te kunnen openen schrijft ie op zijn facebook. Ik vind het mooi als mensen zo positief kunnen blijven.
Geplaatst door: Mascha
, Datum:
27.04.2020 11:45
Sorryn ik bedoel de link van Kim
Geplaatst door: Kimgeilings
, Datum:
27.04.2020 11:50
Kan kloppen, onze camping in Frankrijk is ook positief gestemd nog (Camp Redon, kleine camping) en van onze camping in Spanje kregen we ongevraagd vorige week een mail dat ze gewoon open zijn tijdens onze periode van de zomer .... en anders zouden we het wel horen. Nogal voorbarig lijkt mij maar ze worden denk ik de vragen zat:-) ik denk vooral dat iedereen graag duidelijkheid wil...
Geplaatst door: Daido
, Datum:
27.04.2020 15:22
"Gisteren zijn de regels van Italië bekend gemaakt, daarvan komt weinig in de NL media, maar een van de regels is dat Italianen tot eind 2020 niet verder dan hun Eigen Regio mogen reizen. Lijkt mij duidelijk geen openstelling voor buitenlanders of vakantiegangers? Als ditzelfde voor Frankrijk gaat gelden.."
@kim ik weet niet waar jij dat leest van tot eind 2020, maar ik zie dat niet staan, maar misschien kijk ik er overheen.
Er staat wel dat nog niet bekend is tot hoelang deze maatregel gaat duren.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
27.04.2020 16:05
@Daido en @ Kim: artikel is aangepast : "Correctie: In een eerdere versie van dit artikel stond dat Italianen hun regio niet mogen verlaten tot eind dit jaar. Dat was onjuist en is aangepast"
Geplaatst door: piotr
, Datum:
28.04.2020 11:12
@kim de camping kan wel open zijn maar als jij Frankrijk en Spanje niet in mag wordt het lastig om er te komen.
Geplaatst door: Pietje
, Datum:
28.04.2020 18:00
Lekker off topic allemaal. Weet iemand al of de campings vanaf half juli volledig open zijn, lees alle faciliteiten.
Geplaatst door: J
, Datum:
28.04.2020 18:30
Helaas Pietje, op die vraag kan niemand antwoord op geven.
Evt helderziend? Zou mooi zijn.
Voorlopig weet niemand dit en heeft een dergelijke vraag geen zin. Bovendien kunnen evt maatregelen altijd weer bijgesteld worden.
Geplaatst door: Maxim
, Datum:
30.05.2020 10:31
@marscha camping la plage ook hier meerdere keren geweest mooie plekken aan het water
Water wel fris maar ook maximaal 2 meter diep linker deel van camping
Op het rechter gedeelte sta je verder van de rivier af voor de stroom versnelling rivier wel erg diep
Je kunt hier goed op karper, snoek, meerval vissen. Barbeel kopvoorn en baars is hier ook aanwezig
Grootste karper die ik ooit heb gezien zwom in 2005 daar rond helaas mocht ik dat wereld record niet vangen.
Aanrader voor vis liefhebbers en rust.
Weet niet of restaurant op camping is verbeterd maar laatste keer dat ik hier was 2018 was het slecht.