alternatief voor frankrijk: Belgische ardennen? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Renee
, Datum:
17.04.2020 22:15
De vraagstelster woont in Belgie Martijn, dus best logisch dan.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
17.04.2020 23:03
@martijnseverin, lisbeth woont in België...
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
21.04.2020 16:39
Yup dat klinkt logischer 😁
Geplaatst door: ® Harry
, Datum:
21.04.2020 18:43
Camping moulin Bistain in Gouvy.Vorig jaar op weg naar Santiago de Compostella met groepje camino,s bezocht.Prima.
Geplaatst door: lisbeth
, Datum:
28.04.2020 18:16
Hoi allen,
camping de la cascade lijkt ons de leukste maar daar mag je niet boeken als er ook vrienden zouden boeken!! Wat jammer zeg... Wij zouden met een ander gezin willen gaan, niet naast elkaar en niet altijd alles samen doen, maar als je zo lang geen vrienden ziet is het wel fijn om eens met een ander gezin te praten...Niet mogelijk dus daar.
Verder op zoek... Ondertussen heb ik mijn wensen aangepast, zwembad zal te veel gevaagd zijn in combinatie met een kleinere gemoedelijke camping. Ook een boom op de eigen plek is nu belangrijker geworden omdat veel campings die naast een rivier liggen blijkbaar hele grasstroken hebben, maar zonder schaduw. Lijkt me ook niet gezellig zo helemaal open.
Ik probeer dus maar te zoeken naar kleinere 'hippie' campings met weinig speciaals maar toch binnen de klimaatzones die iemand op dit topic in het begin aangaf (bedankt daarvoor). Verdere tips zijn welkom!
Geplaatst door: lisbeth
, Datum:
28.04.2020 18:24
Harry, die ziet er inderdaad ook leuk uit, maar is dat riviertje een beetje toegankelijk om echt jongere kids (minder dan 10) in te late spelen? De oevers lijken me nogal gesloten...
Geplaatst door: Renee
, Datum:
28.04.2020 19:07
Geplaatst door: Elfriede
, Datum:
28.04.2020 19:30
Camping Tonny in Amberloup aan de rivier de Ourthe, www,campingtonny.be
Ruime plekken
Jaren gelden zelf gekampeerd, wij vonden het een mooie, rustige camping en niet volgestouwd met mobiel homes
Op de website staat vermeld dat de camping open is vanaf 20 juni
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
28.04.2020 19:32
@lisbeth, niet met vrienden mogen boeken?! Dan boeken jullie toch allebei apart voor dezelfde periode? Wat een onzinnige regel!
Geplaatst door: Lotje1985
, Datum:
28.04.2020 19:40
Als je niet met vrienden mag boeken, dan boek je apart.
En dan is t ineens heel toevallig als je elkaar tegen komt...