Onderaan... (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Nena
, Datum:
13.03.2020 17:24
Jammer dat ..Bekijk meer meningen.. onderaan de site staat!! Eerst de reclame voor allerlei campings!!
Geplaatst door: Nelis
, Datum:
13.03.2020 17:30
Beetje gefrustreerd? Coronastress?
Geplaatst door: Daido
, Datum:
13.03.2020 18:45
Ik heb nergens last van. En de beheerders moeten ook centjes verdienen om deze site in de lucht te houden.
Geplaatst door: Philip
, Datum:
13.03.2020 19:59
Ik zie het ook niet onder aan de pagina na allerlei advertenties staan. Bij mij staat het onder de laatste mening van de pagina.
En dan zijn we in de meeste gevallen al zo ver terug in jaren dat ik die meningen niet meer belangrijk vind.
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
13.03.2020 20:46
Ik denk dat je de link naar de laatste meningen op de hoofdpagina bedoelt.
Op deze pagina staan vrijwel alleen links naar andere pagina's van deze site, veelal thema-pagina's.
Er staan ook 3 banners van adverteerders, dus het aantal advertenties valt best mee, maar zijn noodzakelijk om deze site die gebruikers gratis kunnen bezoeken te kunnen blijven aanbieden.
Maar...... , voor bezoekers, die graag de laatste meningen willen zien, is er de mogelijkheid om in het menu onder BEZOEKERS "Laatste meningen te kiezen". Dan hoef je niet eerst helemaal naar beneden te gaan. Mogelijk is het een nog snellere methode om de link naar die pagina bij jouw favorieten op te slaan.
https://www.camping-frankrijk.nl/laatstereacties.aspx
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
16.03.2020 12:44
"Laatste meningen" is mijn favoriete site; kijk iedere dag even, lees alle meningen en bekijk de campings.
Ik heb er al heel wat leuke campings in mooie streken gevonden.
Misschien een idee voor andere lezers... bij de camping staat ook het departement, dus heel gemakkelijk zoeken.
Kijk bij "Bezoekers" boven aan de pagina
Geplaatst door: Manus
, Datum:
16.03.2020 13:33