route naar angelus sur mer (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Hennyvbs1
, Datum:
05.03.2020 12:36
route naar angelus sur mer vanuit Eindhoven met caravan dagafstand 450 km
liefst over luxembourg met 2 overnachtingen.
vrouw alleen dus niet binnendoor aub.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
05.03.2020 12:55
Wat is jullie vraag? Waar jullie het beste kunnen overnachten?
De route via Maastricht- Luik- Luxemburg-Nancy- Dijon- Lyon-Orange- Beziers is de meest snelle en gemakkelijke route. Je hebt op deze route ook heel veel overnachtingscampings. Als je per dag ongeveer 450km wil rijden zal de eerste overnachting voor jullie op de A31 zijn tussen Metz en Nancy. De tweede dag kom je dan rond Lyon of net iets onder Lyon uit. Via Frankrijk onderweg kun je ook een lijst met overnachtingscampings uitprinten en vooraf al een beetje kijken waar je wil overnachten. Onze ervaring is dat je overnachtingscampings niet hoeft te reserveren. Vertrek vanuit NL op zondag vinden wij het meest ideaal. Voordeel van overnachten is dat je ook niet heel vroeg hoeft te vertrekken, maar de reis een stuk ontspannender kunt doen.
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
05.03.2020 13:03
De stadscamping bij Metz is dan een goede optie. Niet ver van de snelweg en als je op tijd komt altijd wel een plek. Verwacht niet veel van het sanitair. De camping in Nancy (Brabois) ligt ook bij de snelweg en ook hier hoef je niet te reserveren. Je kunt eventueel aangekoppeld blijven staan. In Lyon kun je gebruik maken van de camping Dardilly, naast de snelweg, en ook hier aangekoppeld staan. Deze camping heeft ook een klein zwembad. Zowel Metz, Nancy en Lyon zijn mooie steden om ook eens te bezoeken. Fijne reis!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
05.03.2020 13:55
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
05.03.2020 14:23
Geplaatst door: ® gerd@
, Datum:
05.03.2020 16:58
Geplaatst door: Anja
, Datum:
25.03.2020 18:14
Waar ligt angelus sur mer?
Ik ken alleen Argeles sur mer. Ligt het daar in de buurt?
Geplaatst door: Nelis
, Datum:
25.03.2020 18:21
Nee Anja....
even kijken op Google...
, Datum:
25.03.2020 18:37
Hallo Nelis, heb ik gedaan, maar dan geeft google Argeles sur mer aan.
Waar moet ik ongeveer zoeken voor Angelus sur mer?
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
25.03.2020 18:51
, Datum:
25.03.2020 18:57
Hallo Digi oma, de link die je geeft gaat over ARGELES sur mer, niet over ANGELUS sur mer.
Argeles sur mer ken ik heel goed, daar ben ik als kind jarenlang geweest en later met mijn kinderen ook een paar jaar.
Mag ik hierbij concluderen dat ANGELUS sur mer niet bestaat en een typefout was? (Zou ik wel jammer vinden, ik ben altijd wel in voor nieuwe plaatsen!)
Geplaatst door: Toon
, Datum:
25.03.2020 22:47
De vragenstelster (vrouw alleen, dus niet binnendoor schrijft zij), heeft ook niet meer gereageerd. Geen bedankje of iets dergelijks. De wijze van vraagstelling sluit aardig aan bij de benaming "angelus sur mer", welke plaats niet bestaat.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
27.03.2020 08:30
Hm, jammer, ik vond Engelen-aan-Zee wel leuk klinken. Beter dan La Faute-sur-Mer (Het Gemis-aan-Zee)...