domaine de gil, plaatsnummer mobilhome (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Fientsje
, Datum:
12.02.2020 10:52
We hebben camping Domaine de Gil geboekt voor komende zomer. We hebben er zin in!
Mobilhome type Family geboekt, deze staan op nummer 37, 42 en 43. Plattegrond hebben we ontvangen. Ik kan geen foto's vinden waar toevallig deze mobilhomes op staan. Sommige zie je wel dat ze erg dicht in de bosjes staan met weinig ruimte eromheen.
Weet iemand uit ervaring hoe deze 3 plekken eruit zien?
Mooiste is dat er een 'voortuintje' is waar de kinderen kunnen spelen.
Als iemand ervaring heeft dan hoor ik het graag.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
12.02.2020 13:56
Ik zie op de site geen plattegrond met plaatsnummers. Lang geleden hebben wij hier gekampeerd de stacaravans in de buurt van onze plek hadden niet veel ruimte rondom, maar heb geen idee welke nrs dat waren. Misschien kan je de camping je wensen voorleggen en om advies vragen?
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
12.02.2020 15:16
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
12.02.2020 16:48
Bedankt Tineke, had de plattegrond over het hoofd gezien😬@ Fienstje het is te lang geleden, kon ook geen foto’s meer vinden dus ik durf ook niet te zeggen of wij in de buurt stonden van de MH’s die jij noemt.
, Datum:
12.02.2020 18:10
Bedankt Ineke en Tineke!
Heb de camping ook al even gemaild of ze iets over de ruimte rondom de mobilhome kunnen zeggen.
Tineke; de plattegrond heb ik inderdaad ook van de camping gekregen. De door jullie gemaakte foto's had ik al uitgebreid bekeken :-) Heel handig om zo een beeld van de camping te krijgen.
Ik vermoed dat op één van de foto's je nummer 42 en 43 kan zien staan
Als er nog mensen zijn die er geweest zijn en de nummers kennen dan hoor ik het graag ;-)
, Datum:
12.02.2020 19:29
, Datum:
12.02.2020 22:37
Klopt Tineke!
Als je zoomt denk ik 43 te kunnen lezen. En het lijkt inderdaad ook aan de rand van de camping te liggen (grote stenen langs het pad) Dan lijken dat prima plaatsen
, Datum:
13.02.2020 07:27
, Datum:
13.02.2020 16:35
Heel scherp gezien! Dan weet ik dat dat mooie plekken zijn met ruimte voor de mobilhome. Geef ik dat door aan de camping
, Datum:
13.02.2020 19:02
Ik wens jullie alvast een fijne vakantie!
Geplaatst door: fientsje
, Datum:
15.02.2020 20:13
Bedankt, komt vast helemaal goed. Bedankt voor de informatie en meedenken