Lac Triouzoune (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: marc2598
, Datum:
04.02.2020 07:55
Hoi,
Wie komen we tegen in de periode van 18/07/2020 tot 28/07/2020 op het Lac de Triouzoune ? Meer bepaald Flower Camping, Neuvic..
Groeten,
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
04.02.2020 12:51
Hallo Marc, heb nog even bij de door jou genoemde camping gekeken (via de site) en het viel me op dat daar de prijzen van 2016 werden genoemd. Misschien heb ik op de verkeerde plek gezocht en is dat voor jullie veranderd bij het boeken. De paar keer dat we in diverse jaren en in verschillende jaargetijden (voorjaar of najaar) bij het meer waren was het er rustig. De mensen - al dan niet met jonge kinderen of juist ouderen mensen - kwamen meestal van de door mij hiervoor genoemde camping en gingen er picknicken, zonnen of pootje baden. Camping de Mialaret heeft namelijk één niet zo groot zwembad en men bezoekt dan graag het meer. Langs de kant van de weg (schaduwkant) die langs het meer loopt is een fijn wandelpad en daar wordt veel met honden gewandeld. Bij mooi weer tijdens de door jou genoemde periode komen er vast wel dagjesmensen uit de regio naar het meer om te waterskiën. Verder mooie omgeving voor een dagtrip (Chateau de Val bijvoorbeeld). Succes
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
04.02.2020 16:18
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
04.02.2020 16:22
Sorry, je hebt gelijk, Tineke. In elk geval een mooie streek en ik wens Marc een leuke tijd aan het meer.
Geplaatst door: marc2598
, Datum:
05.02.2020 08:43
De prijzen op de site zijn wel de juiste hoor .
Enkel is er heel weinig info te vinden voor wat betreft de chalets (de binnenkant), en er komt weinig reactie op mails met vragen. Misschien is het nog wat vroeg op het jaar??
We hopen natuurlijk op een fijne vacantie, onze waterski boot gaat mee.