Meivakantie, vuur, verhuur, pubers, activiteiten (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Marlieskr
, Datum:
23.01.2020 16:56
Speld in een hooiberg wellicht maar wie weet...
Ik zoek voor de meivakantie een camping met betaalbare verhuur (max 350 euro per week), waar wat ‘leven’ is (onze dochters zijn 11 en 13) en we een vuurtje mogen maken zodat we ‘s avonds buiten kunnen zitten. Max.600 km vanaf Utrecht ongeveer. Benieuwd naar jullie eventuele tips!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
23.01.2020 18:04
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
23.01.2020 18:23
Geplaatst door: marlieskr
, Datum:
23.01.2020 20:00
Dank Tineke voor je suggesties. Deze campings was ik al eens tegengekomen. Het overwegen waard. Maar twijfel wel over de levendigheid in de meivakantie. En omdat de campings midden in het bos liggen kan het dan ook wat sombers hebben op een of andere manier.
, Datum:
24.01.2020 15:41
Iemand toevallig nog een suggestie voor Normandië?
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
24.01.2020 22:50
Wat voor een weer verwacht of wil je graag in de meivakantie? Wij zijn elke keer maar wat blij met het elektrische kacheltje in de mobile home in het zuiden van Frankrijk in de meivakantie. ( voor in de avond en ochtend)
Geplaatst door: Marlieskr
, Datum:
24.01.2020 23:04
Zon en 25 graden natuurlijk ;-) We kamperen eind april vaak in Nederland met de tent en kennen dus koude avonden/nachten. Geen verwachtingen dus qua weer. Maar de mogelijkheid om ‘s avonds buiten te zitten bij een vuurtje i.p.v binnen bij een elektrisch kacheltje vind ik wel erg fijn. De omgeving en sfeer vind ik belangrijker dan het weer.
Geplaatst door: ® Moniek
, Datum:
24.01.2020 23:27
Geplaatst door: Henny
, Datum:
26.01.2020 16:19
Aan de kust van Normandie zijn ontzettend veel campings met verhuur. Pas het filter toe en kijk dan wat er naar voren komt....lees de meningen en zo kom je van zelf bij een, voor jullie, geschikte camping uit.
De kust bij Etretat is heel mooi, leuke plaatsjes .
Honfeur en de omgeving is drukker met toerisme, zal dus ook wat duurder zijn.
De Baai van de Somme heeft vele campings en er is genoeg te ondernemen.
De invasie stranden zijn iets verder weg maar ook daar genoeg campings met verhuur.
Succes
, Datum:
27.01.2020 09:28
Dank voor je Normandië-tips Henny! Natuurlijk zelf al druk gezocht via deze site en het forum maar de 'speld in de hooiberg' zit er nog niet bij...Campings waar je een vuurtje mag stoken zijn er niet zoveel. Vaak zijn dat campings waar de sfeer ons aanspreekt. Een houtkachel in een huisje zou ook al heel fijn zijn.
Geplaatst door: JanMat
, Datum:
28.01.2020 16:31
De eigenaar van Gademont Plage is een Nederlander die met een francaise getrouwd is. De eigenaar (Hans) kan je telefonisch vertellen hoe de bezetting in de maand mei is. Pleeg een telefoontje.