Nette en leuke camping in de omgeving van Die (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Carmen
, Datum:
23.01.2020 14:17
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nette en leuke camping in de omgeving van Die, een zwembad is geen must, maar zou fijn. We zijn een jong stel die graag actief bezig is en graag kampeert. Ik zag al verschillende campings voorbijkomen zoals l'Hirondelle, la Pinede of le Couriou. Echter zijn de recensies erg wisselend, heeft iemand ervaringen of wellicht een andere tip?
Ik hoor het graag,
Carmen
Geplaatst door: paulv
, Datum:
23.01.2020 14:28
Hoi carmen
Ik ben op la couriou geweest ik heb deze camping als erg fijn ervaren
Onder leuke Nederlandse eigenaren die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken
, Datum:
23.01.2020 14:33
Hoi Paul,
Bedankt voor je reactie! Zijn er ook nog ervaringen met de camping le Riou Merle? Je kan vanaf deze camping direct Die inlopen, dat lijkt me ook wel erg leuk. Ik denk dat l'Hirondelle en la Pinede ook veel gezinnen trekken namelijk.
, Datum:
23.01.2020 14:57
L'hirondelle is inderdaad een gezinscamping er tegenover is nog een camping ik dacht dat deze le lac bleu heet. Beide zijn direct aan de rivier
, Datum:
23.01.2020 15:26
Hoi Paul,
Die had ik inderdaad gezien maar sprak me iets minder aan, een beetje leven op de camping bevalt me wel namelijk. Hoe was het sanitair op le Couriou?
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
23.01.2020 15:32
, Datum:
23.01.2020 17:41
Hoi carmen ik heb zelf niet gebruik gemaakt van het sanitair maar onze kennissen die daar ook waren vonden het prima en proper sanitair
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
24.01.2020 12:37
Wij vonden Le Riou Merle in Die een fijne camping. Niet te groot, ruime plaatsen, met zwembad. Ontzettend vriendelijke beheerders (zij hebben de camping van de gemeente overgenomen) en zijn zeer behulpzaam. Brood is elke dag zonder te bestellen te verkrijgen. Je kunt er pizza's afhalen, maar er is ook een gezellig restaurant waar 's avonds soms muziek optredens zijn. Vanaf de camping loop je zo Die binnen, een kleine plaats met wat winkels en gezellige terrassen. Er is 1 x per week een grote markt. Er is een bijzonder goede biologische supermarkt dicht bij de camping en verder in het dorp zijn er twee andere grote supermarkten. In de omgeving kun je mooie tochten maken, de bergen in (met de auto of op de fiets) naar de Col de Rousset of de Col de Grimone bijv. Het sanitair op de camping is schoon en netjes, er zouden alleen wat meer toiletten mogen zijn, als het erg druk is, dan moet je even wachten, dat is vooral in de ochtend, overdag heb je daar geen last van.
Geplaatst door: ® Sunshine
, Datum:
24.01.2020 19:01
Wij zijn afgelopen jaar naar La Pinede geweest. Dit was perfect met kinderen. Als stel lijkt mij deze camping minder geschikt.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
24.01.2020 23:16
, Datum:
25.01.2020 19:58
Hoi carmen
En heb je al een keuze kunnen maken?
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
26.01.2020 16:34
Kijk eens bij Domaine du Murier! https://www.camping-frankrijk.nl/camping/die/murier/
Geen zwembad ( gemeentelijke zwembad op loopafstand) wel een rivier.
Super mooie grote plaatsen. Super aardige campingeigenaar die zelf behoorlijk sportief is. Lekker kookt ook
Tineke heeft al een link gedeeld met alle mogelijke activiteiten in de directe omgeving.
Succes,