camping internacional palamos (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lisbeth
, Datum:
13.01.2020 18:30
Bij voorbaat mijn excuses om dit forum te 'misbruiken' ... Ik krijg hier steeds veel reacties als ik vragen heb, en ik vind zeer weinig (recente) info op de zustersite of andere sites vandaar deze poging... Zijn er mensen die hier geweest zijn en die ik kan mailen met vragen? Wij gaan na onze eerste stopplaats in de Drome doorreizen naar Spanje, buurt rond l'escala- Palamos- Begur.
Ik ben vooral op zoek naar info over de oppervlaktes van de staplaatsen en de vraag of er voldoende schaduw is bij de tentplaatsen. De camping zelf heeft nog steeds niet gereageerd om mijn mail hierover...
Alvast bedankt!
Geplaatst door: ® Toon
, Datum:
13.01.2020 22:33
Wij stonden in juni 2015 op deze camping. Als je vragen hebt kan je me mailen.
Geplaatst door: ® lisbeth
, Datum:
17.01.2020 08:58
Hallo Toon , als ik je probeer te mailen via dit forum krijg ik steeds een foutmelding, ik heb daarom mijn mail even gekopieerd en hieronder geplakt...
Wij gaan deze zomer eerst naar camping playa brava (bij pals) met vrienden en zoeken daarna nog een andere camping ergens in de buurt voor ons gezin (3 jongens tss 9 en 13). Vorig jaar zaten we op punta mila. Daarvoor zaten we altijd in Frankrijk, la vallee bleue in de drome is onze vaste stek nog elk jaar... We zoeken plekken met veel schaduw die ruim genoeg zijn voor onze 5 persoons cabanon en aanhangwagen, fietsen.... Bestaat dat op camping internacional? Alle verdere info is ook welkom. De camping sprak me aan owv zijn ligging ivm de fiets naar de zee en een stadje, en het zwembad en cafe zagen er ook gezellig uit, vind ik. Als je nog andere campings in die streek kan aanbevelen mag dat natuurlijk ook. Hartelijk dank alvast bij voorbaat, vriendelijke groet, Lisbeth uit België
Geplaatst door: Toon
, Datum:
17.01.2020 12:32
Lisbeth, de camping in Palamos voldoet volgens mij aan jullie wensen, vooral omdat je fietsen bij je hebt. Ze hebben voldoende grotere plekken met schaduw. Naar het strand is inderdaad met de fiets een prima optie. Ook naar Palamos of andere stadjes in de buurt.
Ook in San Antonio de Calonge liggen twee campings met fatsoenlijke plaatsen en schaduw. (Eurocamping en camping Coasta Brava) tussen Palamos en Platja d'Aro)
En als je gaat fietsen; fiets een keer naar Calella de Palafrugel. Mooie route naar een prachtig wit plaatsje aan de zee.
Geplaatst door: lisbeth
, Datum:
18.01.2020 15:17
Bedankt Toon!
Ik zal nog eens mailen naar de camping om te horen of je een schaduwrijke plek kan reserveren.
Nog meer meningen zijn welkom...