Beste Frankrijk kampeerders,
Wij willen deze zomer voor het eerst met de caravan naar Frankrijk. Nu zoek ik me suf naar een geschikte camping. Ik zou eigenlijk heel graag een camping willen met een soort van veldjes ipv straatjes. Zodat we de kids goed in de gaten kunnen houden. Ze zijn 5 en 2,5.
Ook willen we graag dat er een zwembad is en speeltuintjes. Wel echt een kindvriendelijke camping.En het liefst een middelgrote camping. Ook het liefst Max 1000 km rijden vanaf het oosten van Nederland.
Wie kan ons helpen??
Groetjes Katrien
Camping le capeyrou is echt een aanrader. Kleinschalig, mooie plekken, leuk zwembad en mooie ligging aan de rivier. Die trouwens alleen te bereiken is via een poortje. Buiten de camping, aan de overkant van de weg, ligt een supermarkt, bakker en slager. Je kunt vanuit de camping een klim maken naar het kasteel. Veel te doen in de omgeving. Op de camping zelf een leuke speeltuin, trampoline, sportveld. Er zijn plekken met zicht op de speeltuin of aan het sportveld. Geen animatie, maar dat mis je daar niet.
Ietsje verder misschien (1100 km?), maar onze kinderen vinden deze overzichtelijke camping met zeer vriendelijke eigenaar en speelmogelijkheden fantastisch.
Heerlijk zwembad, open veld, prachtige omgeving (mail me gerust voor tips: hanneke.alfred@gmail.com).
zoover.nl/frankrijk/provence-alpes-cote-dazur/gigors/lamandier/camping