Kent iemand deze campingCamping Mediterranee-Plage direct aan zee (Valras Plage) (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: a
, Datum:
08.01.2020 19:37
Ik ben nog steeds op zoek. En heb mijn oog hierop laten vallen...
Ziet er leuk uit is wel erg op fransen gericht. Maar ach als er wat mensen om me heen zijn vermaak ik me wel. Het is meer voor de kinderen die aansluiting zoeken van 15 17 en 19 jaar. Kent iemand deze camping. Schijnt ook een treintje te lopen naar Valras Plage
Als er iemand ervaring heeft hoor ik het graag.
Tips zijn zeeeeer welkom..
En natuurlijk als er meer mensen gaan... komen we miss elkaar nog tegen..
, Datum:
08.01.2020 19:58
Ik lees dat het een supermooie camping is maar nog niet zo bekend...
Daar moeten we toch verandering in brengen.. hahahahah.
Direct aan zee dat is toch super fantastisch...
Dat is wat ik lees... maar als er ervaringen zijn hoor ik het ook heel graag.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
08.01.2020 20:33
Geplaatst door: ® Henk10
, Datum:
08.01.2020 20:37
Of bedoel je misschien camping Le Méditerranée Plage in Vias Plage. Hier zijn wij 2 jaar geleden geweest.
Dit is echter niet bij Valras Plage (er gaat ook geen treintje), maar ligt wel direct aan het strand in Vias Plage.
, Datum:
08.01.2020 20:40
Ik las toch echt dat hij direct aan zee is.. En iemand die ik nog van een vakantie kende gaf ook aan dat het meteen aan zee is
Hij lijkt me super..
Maar als er bijna geen nederlanders komen vinden de kinderen het niet leuk.
Voor mij maak het niet uit. Vermaak me wel.
Maar pubers.... en contact leggen......
, Datum:
08.01.2020 20:42
Ja Henk dat is ie..
En hoe vond je de camping.. Is hij wel leuk om te doen?
Toch iedere keer weer spannend...
Als het tegenvalt sta je daar met je spullen... en geboekt voor 3 weken.
Ik hoor graag jullie ervaring.
, Datum:
08.01.2020 21:02
Het zwembad is erg mooi, de ligging aan zee is ook perfect (wel één toegang tot het strand, anderen waren gesloten). De directe naaste omgeving vond ik erg rommelig en zelfs wat smerig. Vooral bij het pad langs het strand lag veel rotzooi en hondenpoep. Er was vooral s'avonds veel animatie voor jeugd in jullie leeftijdscategorie (een dj, schuimparty etc). De geluidsoverlast hiervan vonden wij niet storend maar is wel duidelijk aanwezig.
Wij zaten in een mobilhome, deze stonden veelal in rijtjes en toch wel erg dicht op elkaar. Er waren ook nog een (klein) aantal toeristische plekken (eigen tent, caravan etc), deze waren dicht bij het strand. Ik schat in dat zo'n 10 procent van de gasten uit Nederland kwam.
Voor een zon-zee-zwembad vakantie is het een prima camping. Dit was voor ons ook het belangrijkste argument om hier heen te gaan.
Toch vind ik dat er in dit gebied mooiere campings zijn welke wij bezocht hebben. Bijvoorbeeld Serignan plage of Aloha van Yelloh.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
08.01.2020 21:22
, Datum:
09.01.2020 14:14
Als ik zo de reviews lees is het wel meer op Franstalig gericht.
Maar alles wat dichtbij de kust ligt met campings lees ik dat.
Is dat een constatering dat alles dichterbij de kust op fransen is gericht.
Ervaren jullie dat ook?
Groetjes
Geplaatst door: domaine
, Datum:
09.01.2020 16:26
ik ben 2 keer met jonge kinderen op de camping geweest ligt inderdaad pal aan zee maar niet echt bij een dorpje.
ik zelf heb niet bij de podium plekken willen staan mij te rumoerig herrie.
Er zijn veel mobile homes gekomen en de plekken aan de rand van de camping dan praat ik over de 8 plekken anemones .
Eglantines is ook nog te doen ,maar of er veel pubers zijn weet ik niet heb er niet zo op gelet.
Geplaatst door: cindy
, Datum:
10.01.2020 19:03
wij gaan naar capfun emeraude..ben eigenlijk ook bang dat hij teveel frans zal zijn voor onze kinderen maarrr dit was de enige betaalbare camping aan de kust met een leuk zwembad. ik ga niet meer dan 3000 euro betalen voor 2 weken vakantie en dat is bij yelloh village wel het geval. wij huren een mobile home
, Datum:
10.01.2020 20:47
Wij vinden de Yelloh campings ook te duur, tenminste wanneer je bij Yelloh boekt. Wij hebben via Lux-camp (Serignan Plage) en Canvas Holidays (La Petite Camargue) goedkoper kunnen boeken. Ik weet niet of dat nu nog steeds kan. De Capfun campings zijn inderdaad goedkoper, hier hebben we dan ook al een aantal keren geboekt.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
10.01.2020 21:41
Geplaatst door: Marike
, Datum:
11.01.2020 01:18
Onze ervaring is dat er altijd wel Nederlanders zijn en ookal is een camping Frans georiënteerd de Nederlanders zoeken elkaar dan juist op en doen gewoon altijd mee met de toernooitjes die georganiseerd worden.
Zo staan wij in de Ardèche vaak op campings met bijna 100% Nederlanders, maar hebben wij een keer aan de cote d’Azur een camping gestaan waar (maar) 10-20% Nederlanders waren en mijn kinderen hadden net zoveel Nederlandse vriendjes als op de campings in de Ardèche. En van mij mag bijv de animatie en de werknemers best Frans spreken, ik vind dat wel leuk voor het vakantiegevoel!
Waar uit eigen ervaring veel Nederlanders komen zijn o.a. Op
- Le Serignan Plage in Serignan Plage
-Aloha Plage in Serignan Plage
- Les Sablons in Portiragnes Plage
- Domaine de la Yole in Valras-Plage
- Le Soleil in Argeles sur mere
- La sirene in Argeles sur mere
Uiteraard zijn er nog veel meer campings aan de kust (tussen Montpellier- Spanje) waar veel Nederlanders komen, maar dit weet ik uit eigen ervaring.