Net zoiets als... (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Maartje
, Datum:
08.01.2020 17:20
Afgelopen jaar hebben we enorm genoten op camping domaine saint Madeleine bij Sospel. Het bleek voor ons de ideale combinatie. Bergen en zee en leuke plaatsjes vlak bijelkaar. En een rustige camping.
Eigenlijk zoeken we net zoiets. Mag ook in noord Italië.
Geplaatst door: Ellen
, Datum:
08.01.2020 19:54
Camping Blimouses in Callas, iets in binnenland van het gebied de Cote d,Azur...ongeveer 45 min van Frejus, Saint Maxime, uurtje de andere kant op naar bv Cannes, maar in 45 min zit je ook echt in het prachtige berggebied van de Gorges du Verdon. Bij de camping zelf ligt op 10 min een prachtige kloof, Gorges du Pennafort. Wij vonden dit ook en mooie mix van allebei zee en bergen
, Datum:
08.01.2020 20:52
Dank je. Het is inderdaad een mooie omgeving daar. Wat is jouw ervaring mbt sanitair daar? Ik lees daar verschillende ervaringen over. En hoe zit het met animatie? Onze voorkeur gaat daar nl niet echt naar uit. We zijn aan hoogseizoen gebonden.
Geplaatst door: Ellen
, Datum:
08.01.2020 21:50
Hoi hoi...het is even geleden, 2013, maar vrienden nog aantal jaren geweest. Animatie is heel kleinschalig ,gemoedelijk, niet aanwezig/te horen als je op plek zit.. Sanitair gebouw ( 1 van de twee meende ik) was oud maar schoon. Deze indruk krijg ik ook van recente reacties die ik lees op Zoover. Kampeerplekken gescheiden van verhuur. Op Zoover las ik dat het camping veel vaste gasten heeft, niet prettig. Wij geen negatieve ervaring mee,gevoel bij. Vlak voor 2013 was het van Belgische eigenaren, er zijn nog wat vaste stacaravans , wij werden leuk benaderd indien gevraagd met tips. Weet niet of er kinderen of pubers mee gaan. Het zwembad is leuk,maar klein, vloer ruw,begrijp dat er soort waterspeelplaats komt. Misschien niet direct bij leuk dorpje maar wel op aantrekkelijk afstand div badplaatsen van flaneren op boulevard tot authentiek, redelijk dichtbij authentieke Provencaalse dorpen en Gorges du Verdon binnen 45 min. De kloof op echt maar 10 min. rijden , Gorges du Pennafort maakte het helemaal geweldig , meermaals ingelopen...rugzak om, van die Teva achtige sandalen aan dat je kunt waden door water n genieten maar, lekker picknick op grote rots in water.
Geplaatst door: Herma
, Datum:
10.01.2020 19:28
Camping Madeleine is bij ons bekend. Mss camping Devancon te Peyniers? Cassis, Ciotat, deCorniche rijden met waanzinnig uitzicht op de Calanques van Marseille. Ook Marseille is goed en snel bereikbaar; heeft ook een geweldig strand. Of liever naar het St victoire gebergte of AIx de Provence. Heerlijke camping met fijn zwembad, vriendelijk eigenaren, goed en schoon sanitair, Heerlijke schaduwrijke plaatsen. , grote supermarkten op zo'n 5 km,
, Datum:
11.01.2020 12:43
He bedankt voor de tip. Hoe zijn de nachten daar? Ik vond van camping domaine saint madeleine fijn dat het geen zweetnachten waren. Heb je ook enig idee hoe het met hoeveelheid nederlanders zit in hoogseizoen. En of onze pubers van 15 en 16 dan wel wat contacten op kunnen doen?
Ook erg benieuwd of er mensen zijn met ervaringen net in Italië. Stuk tussen Menton en Genova?