Dank je wel, ik ga als ik thuis ben ff kijken, ben nu nog op mn werk, hahaha. Maar zit tussen de bedrijven door af en toe wel ff weg te dromen over een leuke vakantie :-)
Nja, la Marette en le Folastère zijn wel campings in de stijl waarin ik zoek. Die laatste zou miss voor de kinderen wel wat te 'zen' zijn, maar iets wat met zoveel liefde en aandacht voor natuur en rust is, maar miss met iets meer peper voor de kinderen, dan zou dat af zijn. We wachten ook nog ff op de toestemming van de werkgevers en dan zullen we een knoop doorhakken. Maar je hebt ons iig errug fijn geholpen en op ideeën gebracht. Ik laat je horen wat t uiteindelijk geworden is. :-)!
Het duurt lang voordat we een reservering kunnen doen. De werkgever van mijn partner laat het pas ergens komende maand weten of de aanvraag wordt goedgekeurd... Echt heel irritant en je ziet de plekken op de campings gewoon vollopen.
Maar we gaan dit jaar wel naar de Ardeche, maar afhankelijk waar dan nog plek is :-/
Hebben jullie daar ook last van?
Lieve Tineke, je hebt ons al aan zeer goede ideeën geholpen, en 1 daarvan wordt het ook wel! We moeten alleen nog even geduld hebben op de goedkeuring van de werkgever. Maar echt enorm bedankt voor je goede tips! En ook foto's trouwens!