camping waar savonds iets is, en veel jeugd/rivier/zwembad mooie omgeving. (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Nietje
, Datum:
06.01.2020 18:59
Wij zijn een gezin met pubers die graags avonds vertier willen hebben. (3 dochters 15 17 19 jaar) Overdag hangen bij het zwembad en in de avond gezelligheid/kampvuur enz.
Kwamen we vorig jaar op Rio Claire uit, nou daar was niks te beleven En dan geven ze meteen aan, ik ga zo niet meer mee. (erg jammer) Ik wil dus graag iets hebben waar hun ook naar op zoek zijn. Ik zoek een camping waar ook in de avond wat te doen is. En mensen elkaar opzoeken en gezellig praatje maken. Overdag zou een rivier wel mooi zijn, of in ieder geval leuk zwembad. Mooi stadje ook goed.
En voor de oudste die nakomt zou het fijn zijn als het dicht bij een vliegveld is. Afgelopen jaar moesten we 4 uur rijden om bij het vliegveld te kunnen komen. Niet te doen met al die haarspeldbochten.
Eigenlijk vragen we niet veel. We passen ons nog even aan zodat ze mee gaan. Geniet ik ook van. Daarna is het weer onze tijd en zoek ik weer de rustige rustieke campings op. Ik. hoor graag tips... En alvast vriendelijk bedankt... En miss maak ik wel me iemand een praatje :)
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
06.01.2020 19:27
hahaha... geweldig!
Ik zou mijn kinderen vragen: zoeken jullie ook eens ..... vraag rond op de sociale media.... etc.etc
En wat vorig jaar super gezellig was met oudere jeugd, kan dit jaar wel helemaal tegenvallen. Geen garanties toch.
Geplaatst door: nietje
, Datum:
06.01.2020 19:31
Vragen aan de kids... :)
Helaas daar hebben ze dan weer geen zin in... En studeren / uitgaan... Alles belangrijker dan mee zoeken.
Ze zeggen: zoek jij maar als er maar dit en dit te doen is...
En moeders wil toch graag dat ze ook mee gaan en genieten. Tis maar zo kort tot ze uitvliegen en nooit meer mee gaan...
Er is vast iemand die tips heeft.. Toch ...
Ben toch niet de enige met deze vraag hahaha Moet toch herkenbaar zijn..
Dank jeeeee.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
06.01.2020 19:37
Geplaatst door: Jokemi
, Datum:
06.01.2020 20:08
La Pinede in Die. Aan rivier, zwembad, veel oudere jeugd,. Jeugd gaat 's avonds naar het dorp of bij de rivier zitten. Vorig jaar geweest met onze jongens van toen15 en 17,willen dit jaar weer terug...
Geplaatst door: Gerlf
, Datum:
06.01.2020 20:22
Camping Les Rivages! Heel veel oudere jeugd. Ligt op loopafstand van het stadje. Onze oudste zoon komt waarschijnlijk met de Thalys. Amsterdam- Lyon of Montpellier......moet even kijken wat dichterbij is. Voordeel is dat Millau dichtbij de snelweg ligt.
Geplaatst door: a
, Datum:
06.01.2020 20:27
La Pinede klopt.. Zijn we geweest. Super gaaf....
Wil iets meer naar de kust deze keer...
Al veel gehad in het binnenland...
Les cascades ook geweest. Ook super...
Geplaatst door: mir1
, Datum:
07.01.2020 00:22
Ik zeg ook, Les Rivages in Millau. Twee jaar gestaan, wel al 3 jaar geleden. Onze jongens (toen 15/16 en 18/19) hebben het er prima naar hun zin gehad. Zwembad was toen een gewoon rechthoekige bak, maar zie dat er nu een compleet nieuw zwembad komt. Camping overgenomen door Yelloh, dus wel meer verhuur dan toendertijd. De grootste plus van deze camping is dat Millau op loopafstand ligt. Geen heel erg spannende stad, maar voldoende terrasjes voor heerlijke avonden. Overmatig drankgebruik, niets van gemerkt. Groep wisselde van samenstelling bij vertrek en aankomst van nieuwe jongeren, dus geen kliekvorming.
, Datum:
07.01.2020 09:04
, Datum:
08.01.2020 18:11
Hellup weet het nog steeds niet.
Dacht ik een leuke te hebben is hij knetterduur....
Heb je dat weer....
Geplaatst door: Jane
, Datum:
08.01.2020 18:28
Het is wel in het binnenland.. Vliegveld weet ik niet maar je kan naar Brive met de trein en dat is een uur ofzo rijden (daar hebben wij ook naar gekeken ivm een kind wat later zou komen) Het is Camping Le Vaurette in de Dordogne. Het ligt aan de rivier de Dordogne. Er is een zwembad en je kan in de rivier met een band de stroomversnelling af. Er is elke avond/nacht een kampvuur voor de jeugd. Dat regelen ze ook zelf. Elke avond is er een sporttoernooitje voetbal, volleybal enz. Daar wordt altijd enthousiast aan meegedaan door de jeugd. Er is een bar en bij de receptie ook. Je kan er evt snacks bestellen patat oid en pizza. Verder moet je het treffen met mensen die om je heen staan op een camping meestal waarmee je dan kan optrekken op een camping. Wij hebben daar best gezellige contacten opgedaan en we gaan aankomende zomer weer. Met mensen die daar vorig jaar ook waren. Het kan dus zo gezellig zijn. Ik lees wel eens over kliek vorming maar die ervaring heb ik zelf niet.
Oja de omgeving is leuk, er zijn wat kastelen in de buurt een paar dorpjes. Iets verder is bv Rocamadour.
Camping-frankrijk.nlCamping Le Vaurette in ArgentatAlles wat u wilt weten over deze camping in Corrèze
, Datum:
08.01.2020 19:32
Camping Mediterranee-Plage
Heb mijn oog hierop laten vallen.
Is een vrij franse camping wel direct aan zee...
En kids kunnen naar stadje begreep ik. Iemand ervaring met deze camping?
Geplaatst door: ® derudder
, Datum:
08.01.2020 19:45
Camping l'arche in Anduze. Vliegveld in Nimes (ryanair)
De jongeren gaan 's avonds bij de rotsen samentroepen en weg van de camping dus kunnen ze muziek maken, kampvuur weet ik niet.
Er is wel geen animatie 's avonds en stadje is dichtbij.
, Datum:
08.01.2020 19:52
Geplaatst door: ® Brendar
, Datum:
10.01.2020 20:14
We waren vorige jaar op La Vallee Verte
https://www.camping-frankrijk.nl/camping/la-roque-sur-ceze/vallee-verte/
Nederlandse eigenaar en kinderen van alle leeftijden. De oudere kinderen kwamen 's avonds bij elkaar bij de rivier of gingen naar de cascades. Er is af en toe 's avonds wat te doen (spokentocht of live optredens: we hadden de jongens van Hard2Get uit Nederland) en ook het personeel is heel jong en gaan leuk met de gasten om.
Geplaatst door: hans070
, Datum:
22.01.2020 16:15
Vanuit Anduze is het ongeveer een uurtje rijden naar het vliegveld van Montpellier, campings genoeg. Mijn kinderen zijn de laatste jaren met de zomer thalys gekomen, in 5 1/2 uur van Rotterdam naar Avignon. Vanuit Bagnol sur Ceze nog geen uur rijden. Je moet wel boeken zodra de tickets beschikbaar zijn, een dag later zit de trein vol, zijn er alleen duurdere plekken beschikbaar en de mogelijkheid dat ze naast elkaar kunnen zitten is klein. Vorig jaar overigens uitstekend geholpen door de medewerkster van de NS.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
22.01.2020 16:53
Camping La Plage Fleurie in Vallon pont d’Arc
Camping La bastide en Ardèche in Ruoms
Camping La Grand Terre in Ruoms
Camping Rives d’Arc in Vallon pont d’Arc
Camping l’arche in Anduze
Camping Castel rose in Anduze
Camping Les cascades in Roque sur ceze
Camping Le glandasse in Die
Camping La pinede in Die
Ik weet dat op rio clar in Barcelonnette wel veel jeugd komt die zich uitstekend met elkaar vermaken! Zoeken ze dan toch iets meer vertier qua activiteiten? Of bar/ disco? Aan zee heb je vaak wel iets meer mogelijkheden daar in....mocht je campings aan zee willen heb ik ook nog een hele lijst.
, Datum:
22.01.2020 19:13
Geplaatst door: ® marjan2
, Datum:
23.01.2020 13:55
Wij zijn op camping Les cascades geweest met onze tieners 3 jaar geleden. Heel veel jeugd, klein zwembad maar de rivier met springrotsen is de aantrekkingskracht van deze camping.
Geplaatst door: ® Angelique
, Datum:
23.01.2020 14:24