1 week in augustus naar Argeles e.o (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Esther
, Datum:
03.01.2020 19:24
Wij als kampeerders die van een rustige plek houden, dus liever geen herrie tot middenin de nacht... ,willen met onze kinderen van 18 en 19 toch eens een week strand boeken. Zij houden wel van wat vertier maar ook van nachtrust.
Aan het strand veel 5 sterrencampings, dat kennen wij eigenlijk niet, hahaha. Mijn oog is gevallen op Cala Gogo: weet iemand hoe het daar over het algemeen is met het geluidsniveau 's avonds/ 's nachts?
Kent iemand camping Le Bosquet en camping Le front de Mer? Alle info is welkom!
Geplaatst door: Marike
, Datum:
03.01.2020 20:24
Wij gaan waarschijnlijk ook voor cala gogo in St Cyprien of Les Marsouins in Argeles sur mere (we willen naar deze omgeving 1.5- 2 weken in de periode 2 aug tot 14 aug). Ik weet dat op beide campings de plekken lekker ruim zijn. Zelf hebben we al een keer gekampeerd op Les Marsouins en we vonden deze camping toen al geweldig. Netjes verzorgd, grote plekken, goed sanitair, lekker zwembad met ruime ligweide en leuke animatie (maar niet over de top, dus geen geluidshinder van). Deze camping ligt alleen 800 meter van het strand en dit is wel te lopen en anders gaat er een treintje naar het strand en je kunt er gratis parkeren. De drukte van Argeles (wel heel gezellig) kun je opzoeken. Van horens weet ik dat Cala Gogo vergelijkbaar is vandaar dat ons oog daar ook opviel. Ook Le Dauphin hebben we nog op het oog...schijnt ook een steeds populairdere camping onder de Nederlanders te worden.