Toegangsweg naar camping municipal La Pinede en camping La Garenne in Bedoin (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Tytia
, Datum:
29.12.2019 19:30
Hallo,
Misschien willen wij zomer 2020 naar een camping in Bedoin. Camping La Garenne lijkt leuk, maar we willen liever een groter zwembad en denken dan aan La Pinede. Bij beide campings krijg ik de indruk dat de toegangsweg steil is. We hebben geen supersterke trekauto (voor onze caravan). Kan iemand vertellen of het te doen is om van de A7 via Carpentras op deze campings te komen? Ik kan deze informatie nog niet bij het forum vinden. Alvast bedankt voor de informatie!
Geplaatst door: Elfriede
, Datum:
29.12.2019 22:25
Camping la Pinede is een terrassencamping, dus altijd klimmen. Toegang tot de camping is ook redelijk hellend
Toegang tot la Garenne idem dito.
Een goed alternatief voor beide campings is le Meneque ook in Bedoin.
Betreft een vlakke camping, makkelijke toegangsweg en heeft een redelijk zwembad zonder toeters of bellen bellen
Geplaatst door: ® Fammeij
, Datum:
29.12.2019 22:34
Toegang tot La Garenne is geen probleem, zolang je maar niet de toegang neemt die in het dorp langs de supermarkt omhoog gaat. Maar als je via Carpentras rijdt ga je vanzelf goed.
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
30.12.2019 13:38
Toegangsweg via Carpentras naar La Garenne in Bedoin is prima te doen. Staat ook goed aangegeven met een groot bord. Voor de receptie stoppen als je nog niet weet welke kant je op moet. Wij vonden het een leuke camping, lekker zwembad en je loopt zo het dorp in. Camping heeft een goed restaurant.
Geplaatst door: Els
, Datum:
30.12.2019 22:10
Fijne camping La Garenne . Goed te bereiken via de kant van de receptie . Carpentras.
Het zwembad is niet zo groot ,maar heerlijk even voor de afkoeling .
Heerlijk restaurant .
Gezellige markt op maandag in Bedoin op loopafstand.
Kortom een super camping.
Geplaatst door: ® Tytia
, Datum:
31.12.2019 10:58
Bedankt voor de reacties. Ik begrijp dat La Garenne een leuke camping is, die volgens de meesten te bereiken moet zijn met een caravan. Echter, onze dochter wil "baantjes" kunnen zwemmen (trainen) en dat lijkt me lastig op La Garenne. Een ander jaar met z'n tweeën kan dit een leuke camping zijn voor ons. Ik twijfel over Le Meneque. Er staan veel negatieve reviews op internet (slecht, oud sanitair/vergane glorie/soms veel lawaai/enz.). Het zwembad is wel groot. Van Camping Municipal La Pinede krijg ik niet echt een indruk. Je caravan wordt daar met een tractor op de kampeerplaats gebracht. Wel steil dus. Heeft iemand nog ervaringen met de weg naar deze camping of met het plaatsen van de caravan? Het gemeentezwembad is wel groot.
Geplaatst door: Herma
, Datum:
31.12.2019 11:31
Een x op de bonnefooi naar Bedoin gegaan. Als eerste kwamen we bij Camping le Meneque. Dit is geen aanrader, althans toen wij er al heel wat jaren terug waren. Verwaarloosd en een zwembad met groen water. Snel weer verder gegaan. Camping La Garenne midden in het dorp. Helaas namen wij wel de ingang vanuit het dorp. Dankzij de super stuurkunst van mijn man uiteindelijk de haakse bocht gehaald maar dit nooit meer! Hele fijne camping met mooi kampeerplaatsen en fijn zwembad. Camping la Pinede is voor het zwemmen van jullie dochter het meest geschikt. Aanrij route tot aan de receptie prima alleen om de meeste kampeerplaatsen te bereiken wordt je caravan er met een trekker naar toegebracht. (Collega van mijn man stond hier, zijn daar op bezoek geweest.) Voordeel van La Garenne en La Pinede is dat je zo naar het dorp loopt.