Wie weet er een leuke camping in dit gebied. Wij reizen alleen zonder kinderen met hond en caravan.
Leuk camping aan een meer, bij een dorp met een mooie omgeving. Zwembad zou ook leuk zijn als dit er bij was.
Gezellig terrasje met een winkel er bij zou ook goed uit komen. We houden van ouderwetse gezelligheid.
Misschien het handigst om zelf even op de kaart van deze site te kijken en campings bij dorpjes uit te zoeken, Je kunt ook nog aanvinken dat ze een zwembad hebben. En als je die campings dan aanklikt, ontdek je vanzelf welke ervaringen bezoekers daar hebben.
En ik ben bang dat 'ouderwetse gezelligheid' voor iedereen iets anders is. Bedoel je daarmee een plek waar niet iedereen voortdurend op zijn mobieltje kijkt? :-)
Ik lees even mee. Wij willen ook graag naar de Jura, we zijn ooit op een camping geweest ten noorden van Besancon, maar we vonden daar niet helemaal wat we zochten. We willen nu meer in de buurt van Champagnole of iig dichter bij de hoogtes van de jura om wat meer te kunnen wandelen.
We hebben 2 tieners mee, die vinden een zwembad of rivier of zwemmeer goed genoeg, dus veel eisen hebben we daarnaast ook niet.
Ik lees veel over de campings daarzo, en ik heb er echt moeite mee om te kiezen. Sous Doriat spreekt me wel aan eigenlijk. Nja, we hebben nog even de tijd natuurlijk. Veel succes allemaal met zoeken.
Dank je wel, lieve Tineke voor al je linkjes en het werk dat je erin steekt.
Mag ik vragen hoe het komt dat er in de hoge jura vrijwel geen campings zijn? Of zie ik dat verkeerd? Het is een nationaal park, toch?
Is er iemand die misschien een tip heeft voor een mooie wandeling geschikt voor de niet getrainde wandelaar? Of ja, kleine klimmetjes enzo lukken wel hoor:)
Ja. Ouder wet ze gezelligheid bedoel dat je niet elk dag met je mobiel bezig moete zijn. Evt kampvuur Bbq voor de gehele camping. Lekker terrasje met evt muziek uit de regio. enz. Ben rond aan het kijken, ook jullie opties. Twee jaar zo een camping in mijn favorieten bezatten. Helaas zijn de gegevens kwijt.