Camping le Pilat (Drome)? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Pieter V.
, Datum:
23.12.2019 08:51
Ik dacht geboekt te hebben op camping La Vallee Bleue in Sahune. Helaas had de eigenaar een fout gemaakt. Hij had mijn bevestigingsmail over het hoofd gezien en heeft nu het gewenste chalet al aan een andere familie verhuurd. Balen en nu dus op zoek naar een leuk alternatief in de Drome. Liefst een niet te grote camping met zwembad en in buurt van een rivier. Iemand ervaringen op camping le Pilat? Ik hoor enerzijds dat het een sfeervolle camping in de natuur is, anderzijds ook dat het een beetje verouderd is(qua sanitair, zwembad etc). Is er ook een restaurant op deze camping, of is het alleen snackbar waar je friet/pizza kunt afhalen?
Vriendelijke groet,
Pieter
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
23.12.2019 09:54
, Datum:
23.12.2019 12:43
Dank Tineke. Ik ben mede dankzij jouw linkje uitgekomen bij camping La Salendrinque. Die ziet er veelbelovend uit. Zwembadje, leuke rivier, gemoedelijke camping. Precies wat ik zocht.
, Datum:
23.12.2019 16:01
Geplaatst door: ® Berry1
, Datum:
23.12.2019 16:32
Hallo Pieter,
Misschien is camping les Bastets bij Marsanne iets voor je in de drome-provencale. Geen rivier direct aan de camping (wel in de buurt), wel zwembad, verhuuraccommodaties, zwembad, restaurant, minder dan 100 plekken. Is wel een terrassencamping (met mooi uitzicht op de vallei).
https://www.campinglesbastets.com/nl/
Camping-frankrijk.nlCamping Les Bastets in MarsanneAlles wat u wilt weten over deze camping in Drôme
Vorig jaar waren we in de Drome op camping les Tuilleres in Vercheny. Maar die is minder geschikt als je een restaurant erbij zoekt. Wel rechtstreeks aan de rivier.
Salendrique lijkt mij trouwens ook een fijne camping.
Wij waren afgelopen jaar voor het eerst in de Drome en zijn er een beetje verliefd op geworden ;-)
Groet, Berry
Geplaatst door: ® Fammeij
, Datum:
23.12.2019 16:33
Wij hebben zowel op Vallee Bleue en Salendrinque gestaan. Beide leuke campings hoor. Rivier bij Salendrinque wat helderder, bij Vallee Bleue wat meer stroming. Gaat je vast goed bevallen! De markt op maandag is leuk.
, Datum:
23.12.2019 19:14
Dank voor alle reacties. Afgelopen jaar zijn we op camping Gervanne geweest. Destijds nog buiten het hoogseizoen. De camping en de Drome zijn ons zo goed bevallen dat we dit jaar dus weer naar de Drome wilden gaan (voor het eerst in het hoogseizoen). Maar omdat we niet meer op Vallee Bleue terecht konden (chalet niet meer beschikbaar) nu dus geboekt bij camping la Salendrinque. Ik verheug me er nu al op. We gaan eerst een paar dagen kamperen in de Vogezen (om hopelijk Tom Dumoulin de tijdrit en de Tour te zien winnen) en daarna dus naar La Salendrinque in de Cevennen.
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
25.12.2019 10:23
Je kunt vanuit Lasalle ook een dagje naar het strand bij la Grande Motte.
Via Sauve Quissac Sommieres en Lunel
, Datum:
25.12.2019 11:15
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
25.12.2019 14:58
Camping Le Couspeau van jelloh vonden wij een hele leuke camping! Het uitzicht is echt fantastisch en zoveel te doen in de omgeving! Camping is erg leuk, lekker eten , mooie plaatsten en goed sanitair.