Ook wij zoeken een leuke camping waar de nodige tieners komen (die van ons zijn dan 14 + 12 jaar.
We hebben een voorkeur voor een camping aan of nabij een meer, maar een rivier waarin gezwommen (en evt gesprongen) kan worden is ook prima.
Een omgeving om wat rondes te fietsen (racefiets) zou ik zelf wel mooi vinden. We hebben wel al wat gebieden op het oog:
- Verdon / Castellane
- Gard / Anduze - st Jean du Gard
Wie heeft er tips?
Hallo Arno,
De camping Peyroche in Ruoms (Ardeche) is volgens mij een plek waar gevonden wordt wat jullie zoeken. Een rivier, zwemmen, van de rotsen springen, leeftijdsgenoten voor je kinderen en een plek waar je met de (race)fiets je lol op kunt . Van deze camping heb ik foto's gemaakt die te vinden zijn onder: "Meningen, Jan, sept-okt 2013, nr. 60533, 20-09-2013".
Een camping aan het meer van Parloup misschien een optie? Leuk voor de kids en ook mooi om te fietsen.
Omgeving Anduze is ook erg mooi om te fietsen. Iets minder druk dan de Ardèche misschien. Wij stonden op Beau Rivage maar daar kun je niet echt springen in de rivier. Misschien is dan de buurcamping beter?