Ervaring Camping River (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Stienstra
, Datum:
22.12.2019 00:30
We zijn weer druk bezig met het zoeken van de juiste camping voor aankomend jaar. Ik kwam camping River tegen. Hij is wel kleiner dan ik in eerste instantie naar zocht en als ik het zo lees kun je niet in de rivier zwemmen. Wie heeft ervaringen met deze camping en kan mij vertellen of het geschikt is voor kinderen in de leeftijd van 7 en 11 en eventueel 15? Kan er gezwommen worden in de zwemplas?
Wij zijn afhankelijk van de huuraccommodaties, hoe zien de tenten eruit? Is dat te doen met 5 personen?
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
22.12.2019 09:32
Geplaatst door: Alfred Slomp
, Datum:
22.12.2019 13:10
Ook ik had een keer gekeken naar deze camping en afgelopen zomer ben ik er ook langs gereden.
Wij gaan al drie jaar naar deze camping: zoover.nl/frankrijk/provence-alpes-cote-dazur/gigors/lamandier/camping?gclid=Cj0KCQiAxfzvBRCZARIsAGA7YMymlC_BBlxvo3RRiLDeI89YiRD_KXvuUpqUdwQNtkYwFhN4Nj-o9aYaAhYQEALw_wcB
Veel mooier gelegen (rustiger). Onze kinderen willen nooit meer anders!
Mocht je info nodig hebben? hanneke.alfred@gmail.com
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
22.12.2019 13:16
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
22.12.2019 16:17
Geplaatst door: Marike
, Datum:
22.12.2019 22:54
Bedoel je de camping in Méolans-Revel? Wij hebben er toen een kijkje genomen en het leek ons een erg fijne camping met meer dan zat tieners en veel Nederlanders op de camping (denk wel 80%). Ook camping rio clar (ligt er bij camping River) vind ik een aanrader en vergelijkbaar.
Geplaatst door: ® Stienstra
, Datum:
29.12.2019 22:32
Dankjulliewel voor de reacties, we zoeken toch verder naar een camping aan een meer. Waarschijnlijk Serre Poncon?