Sanitair campings met glijbanen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Mimmim
, Datum:
20.12.2019 22:05
Op zoek naar een camping in Zuid-Frankrijk met glijbanen (meer dan 2 types) voor een zomervakantie met eigen caravan, valt me in de reviews op dat de c*****-campings erg vaak een erg negatieve beoordeling krijgen voor het sanitair. Beoordeling obv reviews is niet altijd makkelijk, omdat niet altijd duidelijk is of mensen een stacaravan of caravan qua sanitair beoordelen. Zijn deze campings allemaal zo beroerd qua sanitaire voorzieningen voor kampeerders met eigen middelen, of zijn er ook waarvan het wel meevalt of waarvan het vernieuwd is?
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
20.12.2019 23:12
Waar naar ben je op zoek en in welk gebied?
Ik bezoek veel campings, ook 5 sterren campings, en het sanitair is meestal OK. Soms is één WC smerig, maar dan neem je een andere.
Het is ook mogelijk om privé-sanitair te nemen. https://www.camping-frankrijk.nl/prive-sanitair
Nieuw sanitair kan ook smerig zijn en wat ouder sanitair heel schoon. Wat verstaat men onder slecht. Wij zien vaak dat sanitair negatief beoordeeld wordt omdat er geen bril op de WC zit. Juist nieuw sanitair heeft vaak geen bril, maar een WC met extra brede rand omdat dit makkelijker schoon te maken is en hygiënischer is.
Het aantal sterren heeft NIETS te maken met de kwaliteit van het sanitair! Het geeft alleen het voorzieningen niveau van de camping aan. Ook op campings met minder sterren tref je vaak super schoon sanitair. Soms komen we campings regen met een prachtig nieuw sanitair blok, zoals Camping de L'Arche in Anduze en ook camping Aloha in Serignan-Les-Plages.
Op camping2be wordt ook aangegeven of degene die de mening heeft geplaatst in een huuraccommodatie zat of met een eigen kampermiddel was. https://nl.camping2be.com/klantenbeoordeling-camping-frankrijk.
Ik heb niet de indruk dat 5-sterren campings een slechtere beoordeling voor het sanitair krijgen, maar als dat zo is dan komt dat vast omdat er onterecht een hogere verwachting is m.b.t. de hygiëne van het sanitair.
Geplaatst door: ® Mimmim
, Datum:
22.12.2019 20:48
Dank voor de uitgebreide reactie. Ik zal wat concreter zijn. Heeft iemand ervaring met kamperen op de kampeerplaatsen op camping Gorges du Gardon? (Wij reizen met eigen caravan.) Genoeg te beleven voor tieners? En hoe is de sanitair? Wat zijn ruime plaatsen bij de rivier?