Plaatsen op la vallee verte (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Martijn
, Datum:
16.12.2019 20:23
Hoi, kan iemand mij wat vertellen over plaats 43 op la vallee verte? Hoe is de rivier daar aan de camping. Wij gaan deze zomer met een gezin met 4 kinderen van 12, 10, 7 en 1,5 jaar. Verder nog tips die ons verblijf daar nog leuker gaan maken? Alvast bedankt!
Geplaatst door: Liek74
, Datum:
16.12.2019 21:03
Hallo, we hebben destijds gehuurd dus ken de kampeerplaatsen niet. De rivier vonden wij top, altijd schoon, stroomversnellingen( dam bouwen) ondiepe gedeeltes en zwemplekjes. Luchtbanden en schepnetje mee!!
Altijd gezelligheid op het terras.
Heerlijke camping
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
16.12.2019 21:54
Geplaatst door: Martijn
, Datum:
16.12.2019 21:56
Tineke, die bedoel ik inderdaad. En heb je foto’s ook gezien. Hoopte dat je 43 op de foto had staan. Bedankt voor jullie berichten alvast.
Geplaatst door: Anne
, Datum:
17.12.2019 10:24
Mijn zus stond daar 2 jaar geleden en wij hebben haar daar bezocht. Daags voor het noodweer en overstroming. Je zit daar hoog, dus veilig voor het water, mocht zoiets nog een keer gebeuren.
Schaduwrijke plek, beetje zon. Je hoeft van daar uit niet enorm te klimmen naar het sanitair.
Aan dat laantje wel veel vaste gasten toen.
Wij hebben zelf in 2011 daar gekampeerd en stonden hoger op de camping.
Prachtige omgeving.
Geplaatst door: Patriess
, Datum:
02.01.2020 14:28
Dit zijn de plekken met uitzicht op de rivier, de meest gewilde plekken volgens mij.
Dus denk erg mooie plek.
Er is daar zoveel te zien en te doen.
Ga bv wandelen naar de Casacades door een pad door het bos. Daar kun je van de rotsen afspringen. Ongeveer 20 minuutjes lopen.
Geplaatst door: martijn
, Datum:
02.01.2020 15:27
Ok, dat is mooi. Bedankt voor jullie reacties. Mocht je nog meer tips hebben (echte weetjes) dan hoor ik het graag.