hoi,
Wij willen graag richting de kant van Nice op voor een weekje deze zomer, maar we vinden het lastig om een goede camping te vinden.
We willen maximaal 1 uur vanaf Nice vandaan zitten en het liefst in de buurt van een dorpje. Ondanks het de wat duurdere kant is wil ik maximaal 32 euro per nacht betalen voor 2 personen (met tent). Heeft iemand van jullie op een camping gestaan en denkt: dit zou wat voor ze kunnen zijn! Laat het weten :)
Bedankt!
Wij staan dan altijd op camping Le veille fermeé in Villeneuve Loubet Plage. Een heerlijke camping (vinden wij) simpel, eenvoudig, geen superdeluxe sanitair, maar het wordt wel goed schoongemaakt door 3 dames en een herdershond, geen animatie en andere toeters en bellen. Hoe plekken voor een tent zijn weet ik niet precies maar de caravanplekken zijn ruim. De bus stopt voor de deur en voor 1 euro ben je binnen enkele minuten in Antibes of Nice. De camping ligt tissen
Cannes en Nice in. Monaco is ook dichtbij en ook een trip naar Italië is goed te doen. Naar Frejus gaan wij nooit, dat vinden wij een te hoog
hoempapagehalte plaats. brood is op de camping verkrijgbaar en er is een eenvoudige snack te bestellen. Camping is rustig gelegen, dorpje, grote supers en prima Italiaans restaurant zijn dichtbij. Ik zou wel reserveren.