Plek224 Solaire Veynes (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Stellies
, Datum:
05.12.2019 17:20
Wij hebben plek 224 aangeboden gekregen (of 149, 160).
Wie is er vaker geweest en kan ons adviseren?
We dachten zelf aan plek 224. Op de virtuele map camping zie ik wel dat een caravan op die plek schuin staat. Zo te zien geen boom/struik in midden van plek of zie ik die soms over het hoofd (klein boompje achter de caravan??)
Ook per mail nagevraagd. Inmiddels 17:00 dus waarschijnlijk niet eerder dan morgen een reactie...en ik wilde reservering nou juist zo graag in orde maken vanavond. Ik hoor het dus graag :-)
Geplaatst door: Freek
, Datum:
05.12.2019 18:26
Niet zo gestrest. RELAX!
Gun deze vriendelijke campingeigenaar even de tijd
Op de foto van plaats 224 (welke camping heeft een overzichtsfoto van iedere plaats?) kun je goed zien dat de bomen aan de rand van de plaats staan. Maar als je het zeker wilt weten, dan kun je het natuurlijk navragen, maar...... een beetje geduld kan geen kwaad
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
05.12.2019 18:36
Wij hebben op 219 gestaan. Een heerlijke grote plek met volop zon.
224 heeft wat later het zonnetje. Je hebt daar wel iets meer “ last” van het sportveld wat veel gebruikt wordt.
Maar ik vond dat wel gezellig.
Ik vond het heel prettig aan die kant. Veel ruimte om je heen.
Richting het grote sanitair C is er heeeeeeeeel veel schaduw.
Dan liep ik in mn hemd vanuit de zon, zo de schaduw in brrrrr.
Nee hoor, goede plek, leuk stukje.
Ik zou niet voor die andere plek gaan. Maar goed, dat is mijn mening. Ik hou van een zonnige plek.
Mocht je vragen hebben Alain spreekt goed Engels en beantwoordt altijd de mail.
Misschien vindt je wat foto’s op de Facebook pagina van de camping.
, Datum:
05.12.2019 18:38
Stress??...geen sprake van!! :-)
Ik vind dit gewoon een topforum om leuke reacties en ervaringen te lezen over campings
, Datum:
05.12.2019 18:45
Dank je wel voor je reactie, Melanie.
Eerder gelezen dat iemand de kant van camping bij grote toiletgebouw kouder vond. Bij sportveld in de buurt vond ons ook geen probleem. Voorlopig blijven we dus bij onze eerste voorkeur.
Geplaatst door: MiekeB
, Datum:
06.12.2019 21:23
Wij stonden enkele jaren teug op 225 en 226. Super plaats! Idd wat later zonnetje en dat kan bij een koudere zomer 's morgens wel wat frisjes aanvoelen maar er is zon genoeg te vinden. De plek aan het voetbalveld vonden wij net leuk. Lekker veel te zien, gezelligheid troef. Het zijn allemaal echt super grote en ruime plaatsen.
, Datum:
07.12.2019 00:33
We zijn dr uit!
Camping staat al paar jaar op ons lijstje...komende zomer gaat het hem worden.