plek 303 en c64 camping La pinede Die (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: astrid
, Datum:
25.11.2019 18:35
weet iemand hoe de plek is op camping la pinede in Die wb plek 303D en 64C? Veel zon en schaduw. En is plek c64 groot want heb het idee op het plattengrond dat de plek wat klein uitvalt. dankje alvast.
Geplaatst door: ® Liek76
, Datum:
26.11.2019 23:57
Hoi
Wij stonden ooit op plek 16 met caravan met voortent en luifel. Auto stond er ook nog dwars bij...dus vrij grote plekken.
Wel in bosrand, dus kan een boom staan.
Bij plek 303 heb je misschien wel kans dat er mensen langslopen om naar de rivier te gaan, die is best druk bezocht....maar het is al 6 jaar geleden dat wij daar waren, dus ik weet het niet goed meer en kan best veranderd zijn.
Veel plezier alvast!
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
27.11.2019 15:40
Wij zijn vorig jaar op deze camping geweest en stonden op een geweldige plaats (vonden wij en met ons vele anderen) --> 52
Wij vonden wel het middenstuk van de camping het aantrekkelijkst. Vonden de rest toch aardig wandelen naar sanitair e.d. (hebben zelf vouwwagen dus niets bij). Er zat best nog wel grootte verschil tussen de C en D plaatsen vonden wij. 303 ligt wel mooi bij het water - volgens mij niet het allerdrukste stuk waar mensen naar de rivier gaan; volgens mij gaan die meer tussen 48 en 46 naar de rivier, maar...... als animatie bandenrace deed vertrok deze wel zo om en nabij plaats 303 :-)
Plaats 64 ken ik zo niet (niet echt door dat straatje gelopen). Plaats 59 ken ik wel. Daar stond een decathlontent op (wel n ruime tent) en een bijzettentje. Plaats voor de auto was er toen niet echt... ja, dwars ervoor - maar als je dat niet wil. Dat was ook bij plaats 60. Het pastte allemaal wel, maar heel erg ruim was het niet. Ik denk dat ik 64 niet zou boeken met caravan, maar.....
De plattegrond zegt dat plaats 64 105-115m2 is. En dat 59 (die ik hierboven beschrijf) ook om en nabij zo groot is.
De grootte van plaats 303 staat niet op de plattegrond - maar weten ze misschien bij receptie wel.
Succes met je keuze!! En stel je vragen gerust ook aan de camping. Mijn ervaring is dat ze zeer goed en vriendelijk helpen als je ze mailt.
Geplaatst door: ® Senna
, Datum:
27.11.2019 22:00
303 is een hele mooie ruime plek aan de rivier. Weinig tot geen schaduw maar je kunt altijd een schaduwplekje vinden aan de rivier. Het is wel wat verder van het sanitair. De drukte met mensen die de rivier in gaan valt echt reuze mee.
S avonds heerlijk rustig