Eind april verhuur mooie omgeving nabij Parijs (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Esther18
, Datum:
24.11.2019 21:59
Hoihoi,
Ik wil graag met mijn 2 zoons (12 en 10) in de meivakantie een weekje weg, in een stacaravan of huisje. Ik hou van wandelen en fietsen en veel natuur. De jongens vinden zwemmen heerlijk en de jongste wil graag een keer naar Parijs. Heeft iemand een leuke tip voor ons? Iets met een overdekt zwembad of ander leuk vermaak, maar hoeft niet volop animatie te zijn.
We gaan meestal naar het zuiden van Frankrijk maar dat is me voor een weekje en alleen met de jongens net iets te ver. En een dag Parijs is natuurlijk ook erg leuk.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
24.11.2019 22:49
Geplaatst door: ® Peter, Hurktoilet
, Datum:
25.11.2019 00:25
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
25.11.2019 08:01
Camping in Jablines is wel een aanrader. Bij eerdere meningen vindt je ook de tips voor Parijs.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
25.11.2019 09:29
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
25.11.2019 18:07
Camping jablines is idd goede plek om te overnachten. Maar is niet perse een gezellige camping (om een dag op de camping te blijven) en heeft ook geen overdekt zwembad. Wel een prachtig zwemmeer, maar daarvoor kan het zomaar flink te koud zijn in de meivakantie... Bij het zwemmeer zitten overigens wel leuke speeltuin. Jablines ligt daarnaast ook beetje "verlaten" je loopt vanaf de camping zo de natuur in zeg maar, overigens niet perse mooi of interressant. maar geen dorp ;-)
Mooie natuur zou er in Fontainebleu zijn bv. Maar kon daar destijds geen leuke camping vinden.
We zijn ook keer (meivakantie) in hotel midden in parijs geweest. Dat was ook erg leuk. 's avonds nog naar eiffeltoren lopen, na ontbijt in 2 minuten bij de metro. Combineer dat voor paar dagen met bv met leuk huisje aan de kust nabij normandie of pas de calais, of op de terugweg iets in de ardennen.
Geplaatst door: ® Esther18
, Datum:
25.11.2019 21:59
Bedankt voor de reacties. Heel leuk en divers. Ik had eigenlijk niet het plan om naar een pretpark te gaan, maar zal het wel overwegen. Combi hotel in Parijs met een paar dagen kust klinkt ook goed. Ga voor het eerst met een elektrische auto en moet daar ook nog rekening mee houden, elke dikke 200 km een paal zien te vinden ;-)
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
26.11.2019 12:29
De camping van Huttopia in Versailles is misschien ook een optie. Ze hebben er veel verschillende soorten verhuuraccommodaties. De camping is prachtig gelegen in een bos en heeft een zwembad. Versailles is een mooie stad en het beroemde paleis is ook voor kinderen leuk om te bezoeken (met een golfkar door de enorme tuinen rijden). Vanaf de camping loop je in 10 minuten naar de Metro en dan ben je zo in Parijs. En Parijs is denk ik een bezoek van meer dagen waard. Daar is zo veel te zien en te doen!