Ervaring Cucuron, camping le Moulin a Vent (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Luko
, Datum:
21.11.2019 19:46
Het jaar is nog niet om maar wij kijken vast naar een fijn ontdekplek voor onze zomervakantie 2020!
We hopen een camping in de Vaucluse, de Luberon, te vinden. Voor ons een onbekende regio.
Schoon sanitair, warm water, ruime plek, een omgeving met verrassende dorpjes, natuur met mooie wandelmogelijkheden is waar wij blij van worden. We nemen onze kleine caravan mee en hebben helaas geen kinderen, oh ja wij zijn afhankelijk van de bouwvak.
Ondertussen hebben wij deze camping gevonden
Camping-frankrijk.nlCamping Le Moulin à Vent in CucuronAlles wat u wilt weten over deze camping in Vaucluse
Wie heeft daar al een vakantie doorgebracht, en kan ons iets vertellen over welke pleknummers daar fijn zijn.
Mocht iemand een andere mooie tip voor ons hebben, dan horen wij die graag. Bedankt!
Geplaatst door: Elfriede
, Datum:
21.11.2019 22:18
Geen ervaring en dus ook geen tips over plekken op Moulin a Vent, wel een andere campingtip
Camping in de Vaucluse le Bregoux in Aubignan
Zie ook meningen
De Vaucluse is een prachtig departement
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
21.11.2019 22:33
, Datum:
21.11.2019 22:54
Dankjewel Elfriede voor de tip!
, Datum:
21.11.2019 23:36
, Datum:
22.11.2019 08:23
Dankjewel Tineke, een prachtige camping maar voor 2 personen wel behoorlijk geprijsd in het hoogseizoen. Ongeveer €40 voor ons tweetjes. Maar bij informeren bleek dat wij dan ook in die periode niet aan de rivier mogen staan, is vanaf minimaal 3 personen.... voor gezinnen.
Geplaatst door: Ien
, Datum:
22.11.2019 09:23
Wat een raar beleid van die camping, ik zou er niet eens meer heen willen. Gelukkig zijn er nog volop leuke campings. Camping la Garenne bij Bedoin is ook een leuke met prachtig uitzicht, maar geen rivier en misschien iets uit de richting.
, Datum:
22.11.2019 09:48
, Datum:
22.11.2019 10:28
, Datum:
22.11.2019 11:04
, Datum:
22.11.2019 12:09
, Datum:
22.11.2019 16:27
Dankjewel Tineke, dit zijn mooie tips! We gaan samen even puzzelen waar we onze drie weekjes gaan invullen. Helaas nog geen reactie op de door ons genoemde camping....
, Datum:
23.11.2019 09:34
Geplaatst door: Anne
, Datum:
23.11.2019 14:20
De gevraagde campings die jij noemt ken ik niet
Maar volgens mij is deze camping ook een pareltje. http://www.campinglevallon.com. Staat al lang op mijn lijstje. Het enige wat mij nog weerhoudt is dat er geen water in de buurt is. Zeker omdat het daar heet kan worden. Wel is er sinds een paar jaar een klein zwembadje. Maar of dat voldoende is voor de hele camping?
De omgeving is prachtig.
Heeft iemand ervaring met deze camping?
, Datum:
23.11.2019 14:48
, Datum:
24.11.2019 09:15
Voor ons is het ontbreken van zwembad geen reden om de camping dan links te laten liggen. Wel belangrijk vinden wij dat je kampeerplek schaduw heeft want het kan inderdaad in dat gebied erg warm zijn...
, Datum:
24.11.2019 10:11
Wij waren enkele jaren geleden in het voorseizoen op Camping La Sorguette in L'Isle sur La Sorgue en hadden daar een plek in de schaduw.
Het was er in juni al 39 graden in de schaduw . De camping had geen zwembad, maar we konden wat verkoeling vinden in het koude riviertje, dat langs de camping stroomde.
Ik denk dat het er in juli en augustus nog veel warmer zal zijn.
Je kunt bij reservering misschien aangeven, dat je een plek met schaduw wilt.
Geplaatst door: ® Nic
, Datum:
24.11.2019 10:57
Geplaatst door: Luk
, Datum:
25.11.2019 09:39
Inderdaad was er afgelopen zomer in veel gebieden, oa Vaucluse maar ook in Nederland, een hittegolf. We proberen altijd zo snel mogelijk ons aan te passen. Rustig aan, in de schaduw en blij zijn dat het niet regent!
Bij reserveren vragen we om plek met schaduw, liefst met boom omdat deze vaak verkoelend briesje geeft. Voor ons is dit gebied de eerste keer en we zijn allert op effect van mistral. We hoopten dus dat we van anderen alvast tips konden krijgen. Ook de andere campings gaan we zeker bekijken! Want er is vooral twijfel of deze camping in Cucuron wel makkelijk ligt om de Luberon te ontdekken....
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
26.11.2019 11:55