camping pubers en bergen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Karin
, Datum:
18.11.2019 12:13
Afgelopen zomer hebben we met onze kinderen op camping Rioclar in Barcelonnette gekampeerd.
Camping-frankrijk.nlCamping Rioclar in BarcelonnetteAlles wat u wilt weten over deze camping in Alpes de Haute Provence
De omgeving is schitterend! De camping was ook precies wat we zoeken. Veel pubers, maar toch rustig in de avond. Voor ons de ideale combinatie.
Voor komende zomer zijn we weer op zoek naar zoiets. Niet in de directe omgeving van Barcelonnette. Misschien in de omgeving van Embrun/Gap? Camping La Vieille ferme hebben we gezien, maar die heeft geen zwembad. Iemand andere tips in deze omgeving? Of eventueel camping Le Courounba in Les Vigneaux? Alleen ik kan niet echt vinden of deze camping geschikt is voor pubers.
We staan open voor tips!
Geplaatst door: koen
, Datum:
18.11.2019 13:11
Courounba heeft niet zo veel pubers, althans niet toen wij er waren.
https://franse-alpen.nl/, deze is wel heel leuk voor sportieve pubers.
Niet zo uitbundig, maar zeker voor tieners die het leuk vinden om te raften/canyoning etc. is dit een aanrader.
Misschien nog camping La Vista aan het meer, maar ik weet niet of hier veel pubers komen.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
18.11.2019 15:26
, Datum:
18.11.2019 17:13
, Datum:
18.11.2019 20:06
Weten jullie of er op bovenstaande campings 's avonds een kampvuur wordt gemaakt?
, Datum:
19.11.2019 07:56
Op de website van Camping Solaire staat: 'Kampvuur behoort tot de mogelijkheden':
http://camping-solaire.nl/animaties-camping.html
Voor zover ik weet gebeurt dit op een plek langs de rivier en gaat er iemand van de camping mee, die er op toeziet, dat de jongeren weer rustig op de camping terugkomen.
, Datum:
20.11.2019 19:19
Behoort tot de mogelijkheden....
Dat klinkt als een georganiseerde activiteit die af en toe plaatsvindt.
Het dagelijkse kampvuur was voor mijn puberzoon vorig jaar een van de hoogtepunten van de dag.
Bij allebei de campings nog niet echt het gevoel alsof dit is wat we zoeken. Zijn er verder nog tips?
, Datum:
21.11.2019 00:39
, Datum:
21.11.2019 00:48
, Datum:
21.11.2019 10:18
, Datum:
21.11.2019 13:49
Ik heb camping Domaine de Verdon een mail gestuurd voor wat meer informatie. Wel een wat grotere camping dan we gewend zijn. Krijgt een mooi nieuw zwembad in 2020.
Geplaatst door: An
, Datum:
25.11.2019 19:23
Geplaatst door: Patries
, Datum:
07.12.2019 12:35
Wij gaan met pubers naar Canigou, veel te doen daar, en veel pubers.
, Datum:
07.12.2019 21:52
Die camping heb ik ook bekeken, maar is voor ons afgevallen omdat er geen zwembad is.
Bij ons is het camping domaine du verdon in Castellane geworden.
Geplaatst door: Alfred Slomp
, Datum:
08.12.2019 15:31
Wij gaan al jaren naar camping l 'Amandier in Gigors. Tussen Embrun en Barcelonette in. Op de grens van de haute provence en de alpen. Een zwembad, zeer relaxte eigenaar. Mooie watervallen in de buurt, etc. Het is er rustig, geen feesten voor tieners enzo, maar onze tieners vinden het fantastisch!