Camping in de Provence, aan een meer en bij een leuk dorpje (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Marcel
, Datum:
17.11.2019 09:40
Hallo. Wie kent er een leuke camping voor ons ± eind Juni in de Provence. Onze wensen zijn, Camping met eigen caravan, een winkel op of bij de camping, aan een meer, bij een leuk dorpje met eet en drinkgelegenheden (terrasje). mooie France cultuur. ik denk aan ± max 1150Km van uit noord-Limburg.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
17.11.2019 10:27
Geplaatst door: ® Tamarak
, Datum:
23.01.2020 23:55
Hoi. Goede ervaringen met campings rondom Anduze met gezellige markt en terrasjes.
Camping Cevennes Provence heeft een supermarktje met dagelijkse voorzieningen, ligt direct aan de rivier en heeft een strandje aan de camping.
Aldi en Lidl in de buurt.
Treintje naar Saint Jean Du Gard voor mooie uitzichten en gezelligheid is aan te raden.
Geplaatst door: Dave
, Datum:
24.01.2020 11:27
@ Tamarak ze vraagt een camping in de Provence niet in Anduze !
Geplaatst door: leonnej
, Datum:
27.01.2020 11:43
Wij gaan naar Camping l'eau vive in Dauohin. na lang zoeken toch geboekt. ligt tussen luberon en gorges du verdon, midden in de Provence. Klein riviertje op de camping(geen zwemrivier), zwembad met glijbaan. Genoeg jeugd geloof ik maar toch niet te grote camping. Echt lang getwijfeld aangezien we liever direct aan het water zitten maar uiteindelijk leek me deze het leukst..
, Datum:
27.01.2020 12:28
, Datum:
27.01.2020 13:03
Geplaatst door: Lisbeth
, Datum:
27.01.2020 19:45
Eau vive ligt niet op loopafstand v echt dorpje,wel bakker en café op fietsafstand .dorp met stuk of 2 restos ongeveer op 5 min autorijden. Groter dorp 10- 15 min... Eind juni nog heel rustig, bijna geen volk.gr, lisbeth