Camping aan Middellandse zee (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Penny
, Datum:
07.11.2019 20:55
Wie helpt ons aan DE tip? :)
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Komend jaar juli/augustus willen we een camping in de Ardeche gaan combineren met iets aan het strand. Liefst strand op loopafstand, maar eventjes rijden hebben we voor een leuke camping ook zeker over. Ik had eerst Palais de la Mer op het oog in Sainte-Marie-la-Mer, maar deze is waarschijnlijk al vol (!).
Wat ik zoek is dus iets dichtbij het strand ergens tussen Perpignan en Cannes in ;-). Dichterbij Montpellier ivm afstand vanaf Ardeche zou beter zijn, maar geen must. Animatie hoeft van ons niet perse (gebruiken we niet), een zwembad zou fijn zijn, en verder schoon sanitair en ruime standplaatsen (grote caravan). We gaan met eigen caravan met twee kinderen (5 en 7 jaar). We houden niet zo van die massale super campings, maar als je daar weinig van merkt is het wel het overwegen waard.
Wie heeft voor ons de tip? Alvast bedankt!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
07.11.2019 21:21
Geplaatst door: ® @ndrea
, Datum:
08.11.2019 09:06
, Datum:
08.11.2019 09:20
Geplaatst door: domaine
, Datum:
08.11.2019 10:10
Heb je al contact gehad met palais de la mer ?
Kan mij niet voorstellen dat deze al vol zit nu , of het komt omdat ze 2 jaar geleden een geweldig waterpark hebben aangelegd.
Ik ben er zelf geweest vond niet alle plekken erg ruim wij hadden een plek vlak bij het geweldig mooi nieuw toilet gebouw maar onze caravan plus compleet voortent en luifel paste er niet op.
Alleen de voortent en bijzet tent en de auto moesten we ergens naast de poort kwijt maar was moeizaam plaats te vinden verder vond ik het een mooie camping .. Maar wel veel animatie ook vonden onze kinderen wel leuk . treintje naar de dieren ook erg leuk konden ze zelf 8 en 11 jaar oud.
Wij zijn afgelopen jaar voor de 4 de keer bord du mer in valras plage geweest vrij ruime plaatsen en vooral als je aan de rand staat 1 keer rollen en je ligt in de zee.
Geplaatst door: Kat
, Datum:
08.11.2019 13:02
wij zijn dit jaar naar Les Sablons geweest, op 20km van Béziers, strand op loopafstand.
Wel een huuraccomodatie.
Is ons prima bevallen!
, Datum:
08.11.2019 15:15
Dank voor de suggesties tot dusver! Kunnen we zeker wat mee. Meer suggesties zijn natuurlijk welkom :).
@Domaine, die camping ziet er mooi uit! Palais de la Mer heb ik idd mail contact mee gehad. Ze gaven aan niks beschikbaar te hebben, na mijn vervolgvraag hebben ze niks meer laten weten, dus ga ik verder kijken.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
09.11.2019 15:43
Op de volgende campings hebben wij gestaan en hadden ze ruime plekken:
Le Serignan Plage in Serignan Plage
Aloha Plage in Serignan Plage
Domaine de la yole in Valras Plage
La petite camarque in aigues mortes
Les petits camarques in Le Grau du roi
Alle 5 prachtige campings!! Wel redelijk grote campings en ook campings met animatie.
, Datum:
09.11.2019 19:42
, Datum:
09.11.2019 20:02
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
09.11.2019 21:56
Geplaatst door: Kat
, Datum:
12.11.2019 16:24
, Datum:
14.11.2019 16:10
Dank voor alle verdere input. Ik denk dat wij voor Serignan Plage gaan. Hier zijn we in 2017 in het voorseizoen ook geweest (in sta caravan). Het is idd een hele grote camping, maar voor een week denk ik prima te doen. Lekker direct aan het strand (strand daar was ideaal).
Puntje is alleen dat er enkel plekken van 80 m2 vrij zijn. Wat ik op de kaart / google maps kan zien zijn alle plekken wel goed vierkant (Plage ** plekken). Iemand met grote caravan ervaring met deze plekken (hebben Hobby 500 KMFE - is volgens mij incl dissel 7 m lang)?