Welke van de twee? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: San
, Datum:
04.11.2019 17:09
Wij willen graag in de buurt van Lac de Serre-Ponçon kamperen (caravan). Nu hebben we twee campings op het oog (Rioclar zijn we al geweest) nl: Camping Les Airelles in Baratier en Camping La Viste in Rousset.
Wij zijn benieuwd of er tieners komen op de camping. Zelf nemen we twee jongens van dan 15 en 18 mee. Voor de jongste is het belangrijk dat hij een voetbalveldje/kooi heeft.
Verder ben ik benieuwd welke plekken jullie eventueel aanraden op de camping. Elke ander info over de campings zijn natuurlijk ook welkom.
Geplaatst door: ® S@nder
, Datum:
07.11.2019 13:28
Geplaatst door: conny
, Datum:
08.11.2019 13:10
Ik heb eens even met je mee zitten lezen in de diverse reviews, maar krijg niet de indruk, dat er is wat je zoekt/hoopt …
Misschien kun je informatie krijgen via de Acsi inspecteur of de camping zelf.
Succes met zoeken in deze prachtige omgeving!
Geplaatst door: Angelique
, Datum:
08.11.2019 15:32
Geplaatst door: Casilima
, Datum:
09.11.2019 22:07
Wij zijn jaren geleden op les airelles geweest. Ik zou deze camping niet tippen voor jongens van 15 en 18. Het is wel een prima camping met mooi zwembadje en voetbal kooi maar meer geschikt tot 15. In embrun is le vieille ferme meer geschikt voor jongelui volgens mij. Nooit geweest maar wel paar keer naar gekeken.
Rioclar zijn wij ook geweest, die is zeker leuk voor tieners. Iig vonden onze tieners het daar leuk.
Solaire in veynes ook nog wel interessant misschien. Omgeving iets minder maar wel weer leuk voor tieners. Wij gaan dit jaar naar plan d' eau in de ardeche, vooral voor de oudere tieners.
Geplaatst door: Diana
, Datum:
11.11.2019 11:37
Veille Ferme zijn wij 2 x geweest en hebben het prima naar de zin gehad. Een sportieve camping met volleybalveld en veel Nederlandse tieners.
Veel wandel- en fietsmogelijkheden, het meer was wel een stukje lopen maar goed te doen. Aangezien het s'avonds afkoelt is het rond 2300 uur rustig op de camping. De jeugd spreekt af bij het meer.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
11.11.2019 13:05
Geplaatst door: Fam Mantel
, Datum:
13.11.2019 20:44
Wij zijn een aantal jaar geleden op La Viste geweest. Nog nooit zo'n mooie plek gehad , prachtig uitzicht.
De camping zelf vonden wij leuk maar kan mij nog wel herinneren dat ze heel streng waren met geluidsoverlast. Er was wel een voetbalkooi maar die ging echt klokslag 10 uur dicht. Wij stonden erachter en dat vonden wij toen wel fijn. De glijbaan was destijds ook dicht tussen de middag.
Voor tieners is het misschien wat minder geschikt. Onze kinderen waren toen denk ik 8 en 10.
Geplaatst door: ® hrijken
, Datum:
15.12.2019 12:24
Beste San, ik weet niet of jullie ondertussen al een keuze hebben gemaakt, maar wij gaan komende zomer naar camping La Viste (13 jul - 3 aug). We hebben 3 kids, een meisje van 6, een jongen van 9 en een jongen van 16 die van voetballen houdt! Wellicht komen we elkaar tegen! Succes met de zoektocht.