Vorig jaar zijn wij naar camping Le Castelet in de Ardeche geweest (heerlijke kleine camping aan de river!) en voor dit jaar zoeken we iets vergelijkbaars, hopelijk heeft er hier iemand de gouden tip! :)
Wat we zoeken : max 100 plaatsen, zwembad op de camping (glijbaan zou leuk zijn), aan rivier/meer/zee, en niet te ver van een gezellig dorpje (dat misten we vorig jaar een beetje). Regio maakt niet veel uit, liefst zuidelijk ivm het weer.
Oja misschien ook handig om te vermelden dat we met een eigen caravan gaan en dat we 3 kinderen van dan 7, 5 en bijna 3 hebben en dat we het fijn vonden afgelopen jaar dat er veel Nederlanders op de camping waren! :)
Camping La Roubine en camping Nature parc l’ardechois, beide in Vallon pont d’Arc. L’ardechois ligt op loopafstand van Vallon pont d’Arc.
Camping La Plaine in Ruoms
Camping Soleil Vivarais in Ruoms
Camping Les Ranchisses in Chassiers
Camping l’hirondelle in Menglon
Camping Les Ramieres in Sahune
Camping Vallee Bleue in Sahune
Camping Gervanne in Mirabel et blacons
Bedankt voor de reacties! Ik zie dat de meeste campings best wel wat groter zijn dan le Castelet, maar goed...we zullen wellicht ergens concessies moeten doen en er zitten mooie campings bij, ik zal ze allemaal eens goed gaan bekijken :)
Ik heb mijn mening over Le Castelet ingevuld!