Domaine de Mialaret (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: jennie
, Datum:
24.10.2019 18:16
Wij hebben zin om volgende zomer naar deze camping te gaan (in een huisje). Helaas staan er maar weinig recente meningen hier.
Kan iemand ons iets vertellen over het weer/klimaat in augustus? En is er iemand nog niet zo lang terug geweest met oudere kinderen (boven 13-14 jaar)?
Dank!
Volgens mij weet digi-oma veel over deze camping?
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
25.10.2019 12:56
Omdat iemand anders reageert even een antwoord aan Jennie.
Ik heb alle meningen nog eens bekeken en eigenlijk is er alle jaren niets veranderd wat betreft sfeer etc.
Wij zijn altijd in voorjaar of laat najaar geweest en hebben vooral in het najaar prachtig weer gehad; ik denk dat het in de zomer meestal goed weer is.
We hebben nooit kinderen of kleinkinderen mee gehad (ruim 70+) maar ik weet dat er een "jeugdhonk" is voor de pubers om te chillen en dat ligt een beetje afgelegen op de camping zodat kampeerders er geen last van kunnen hebben. Je kunt eventueel mailen (in het Nederlands) bij de camping voor verdere info. Succes.
Geplaatst door: Jennie
, Datum:
25.10.2019 14:32
Dank je digi-oma! De zeer vriendelijk eigenaar heeft al het eea aan vragen beantwoord. Ik weet dat er geen jeugdhonk meer is.
Bedankt tot zover!
Geplaatst door: Jane
, Datum:
25.10.2019 20:14
Wij zijn er een dikke 14 jaar geleden geweest. Toen was het heel leuk, maar kleine kinderen dus hoe het voor pubers is geen idee. De camping qua landschap is erg mooi. Er is een zwemmeer in de buurt.. Het weer was toen een week koud echt koud maar daarna 2 weken meer dan warm gehad. Aan mijn verhaal heb je dus niks hahaha.. Maar wij hebben er naar ons zin gehad.
Geplaatst door: Kitty
, Datum:
25.10.2019 21:08
Wij zijn er het afgelopen jaar geweest., gelogeerd in een safaritent met kinderen van 9 en 11 jaar. Weer was prima, niet te heet, niet te warm.
Leuke camping met leuke activiteiten. Enige nadeel vonden wij het sanitair, naar onze mening niet goed schoongemaakt. Van horen zeggen dat de huisjes ook aan vernieuwing toe is. Verder begrepen wij dat de camping te koop staat.....
Zelf zou ik niet met 13,14 jarige naar deze camping gaan.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
25.10.2019 22:46
Geplaatst door: Jennie
, Datum:
30.10.2019 07:59
Bedankt voor alle reacties!
Geplaatst door: Campingfrankrijk
, Datum:
09.12.2019 18:50
Hallo,
Wij zijn afgelopen zomer naar deze camping geweest, we vonden het een prachtige camping, mooie locatie, mooie ruime plekken, fijn dat er een picknick tafel op elke plek is.ook mag je er savonds een kampvuur maken, super leuk!leuke activiteiten voor de kinderen, bv lasergamen, vlot bouwen en broodjes bakken, timmerdorp.
Echter was het sanitair verouderd en echt aan vervanging toe. Het restaurant zijn we 3x geweest en waren we ook niet tevreden over, het liep allemaal erg rommelig en kwaliteit van het eten vonden we ook niet erg goed. Wij hadden heerlijk weer, erg warm maar zit een meer vlakbij waar je heerlijk kunt afkoelen. Toen wij er waren was de leeftijd max 12 jaar.enkeling ouder.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
09.12.2019 21:51