Camping gorges du verdon (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Mar
, Datum:
23.10.2019 19:25
Voor komende zomer ben ik me aan het richten op de omgeving van de gorges du verdon. Op zoek naar een camping met mooie huuraccommodatie, genoeg jeugd (onze zoons zijn 18 en 20) en het liefst op loopafstand van de bewoonde wereld. Heeft iemand een leuke tip?
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
23.10.2019 20:35
Geplaatst door: Colinda
, Datum:
25.10.2019 21:48
Hoi, wij gaan ook naar deze omgeving. We hebben gekozen voor Domaine du Verdon. Onze kinderen zijn dan 13 en 17 jaar. Wat ik lees is het een nette camping, op loopafstand van Castellane.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
29.10.2019 19:04
Wel een beetje zielig zwembad, bij de ingang.
Veel te klein.
Het vertier moet je bij de rivier zoeken, tenzij er ondertussen een nieuw zwembad is.
Bekijk de luchtfoto.
Geplaatst door: M
, Datum:
29.10.2019 19:32
Op de site zie je dat ze gaan verbouwen, er komt een groter zwembad enz.
Ook op Facebook zie je foto’s.
Geplaatst door: ® Ikke76
, Datum:
01.11.2019 15:37
Domaine du Verdon is een meer dan prima camping. Wij zijn er in 2017 geweest..... heerlijk naar ons zin gehad. Onze kids toen nog net wat te jong, maar iedere avond was er kampvuur onder leiding van de bewaking e.d. Was supergoed geregeld. ONdertussen is camping wel overgegaan van organisatie dus er zal vast een en ander aan het veranderen zijn. Ik las/zag in ieder geval dat het zwembad wordt aangepast - dat is geen overbodige luxe :-) Dat was toen maar heel klein en zonder ligbedden in het hoogseizoen.
Omgeving is SCHITTEREND!!!