Hallo,
In mijn zoektocht naar een leuke camping voor het hoogseizoen van 2020 kom ik uit bij camping Castel Rose in Anduze (leuk stadje in de buurt, zwembad, rivier en safaritenten met sanitair). Zijn er mensen die ervaring hebben met de safaritenten op deze camping? Welke safaritent heeft de beste ligging? Ik zie namelijk een foto terugkeren, waarbij 2 safaritenten uitkijken op een parkeerterreintje. Dat is het niet het uitzicht dat ik voor ogen heb.
Suggesties voor andere campings in zuid Frankrijk zijn ook van harte welkom. Safaritent met sanitair heeft onze voorkeur. Voor mijn zoon van 5 zijn zwembad en een riviertje erg leuk. Maar er hoeft geen (massale) animatie te zijn. Mijn vrouw en ik vinden het leuk als de camping niet te ver weg ligt van een stadje of dorpje. Afgelopen jaar zijn we op Camping Gervanne in de Drome geweest. Dat is ons erg goed bevallen (toen echter nog buiten het hoogseizoen).
Bedankt voor jullie tips alvast.
Vriendelijke groet,
Pieter
Dank voor alle reacties. Ik heb momenteel camping Vallee Bleue in Sahune op het oog. Die heeft dan wel geen Safaritenten maar wel een aantal chalets. Ik heb een mail gestuurd naar de camping met de vraag of de chalets nog beschikbaar zijn in de zomer van 2020. De camping spreekt me erg aan. Beetje no-nonsens gevoel. Kleine camping, groen, zwembad, bij de rivier en restaurantje. En dat allemaal in een mooie omgeving. Dat volgens sommige recensies het sanitair niet zo netjes zou zijn, zou sowieso geen probleem zijn als we een chalet met eigen sanitair hebben.
Inmiddels heb ik camping Vallee Bleue in Sahune gemaild, gebeld en een whats'app bericht gestuurd. Maar nog geen reactie of contact gehad. Ik lees in eerdere berichten dat het wel lang kan duren voordat zij reageren. Dat vind ik lastig, omdat we graag het chalet zouden willen in hoogseizoen, terwijl er daar maar 3 van zijn. Iemand ervaringen met het boeken van de chalets?