kamperen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: connie
, Datum:
14.10.2019 23:12
Hallo ik ben connie en kampeer nog steeds.welliswaar vorig jaar mijn campertje ingeruild voor een caravannetje wat me ook wel bevalt.Ik rij alleen niet meer maar die caravan staat gestald in Bodegraven en als het weer goed word dan brengt mijn zoon mij daarheen.En ik vind het nog heerlijk zolang het nog kan.Groeten aan alle oude kennissen en vrienden.
Groet van Connie sturmer
Geplaatst door: ® Tineke
, Datum:
14.10.2019 23:21
Hallo Connie,
leuk om weer eens iets van je te horen!
Groeten van Johan en Tineke
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
15.10.2019 00:07
Camper, caravan, wat maakt het uit? Geniet er van! En welkom terug.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
15.10.2019 02:13
Heel veel en lang plezier met en van je caravannetje en veel "zonnige" dagen.
Geplaatst door: Marijke (andere)
, Datum:
15.10.2019 08:48
Lekker genieten, ik weet niet hoe oud je bent maar zie je al jaren voorbij komen hier. Groetjes.
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
15.10.2019 10:51
Leuk om een berichtje te lezen van een oud-forumganger die aan het kamperen nog steeds plezier beleeft. Kom je naam bij het zoeken op het forum en bij de meningen nogal ‘ns tegen. Zo zijn we o.a. al diverse keren op doorreis op Le Petit Port in Chatel-Censoir geweest. Goede tijd toegewenst met je caravan in NL!
, Datum:
15.10.2019 12:43
ja Marijke al een poos dat ik altijd meekijk.Nu ik 75 ben vind ik kamperen nog steeds leuk ;-)Ik heb zeker zigeunerbloed in me
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
15.10.2019 13:38
, Datum:
15.10.2019 13:51
Tjonge wat gaat de tijd snel en waar blijft hij.Ik word al overgrootoma en mijn oudtste zoon word 50 volgende maand.De foto's van die weekeindes heb ik trouwens nog allemaal op een externe schijf en wat was dat gezellig.Wel heb ik nog steeds contact met Luc uit belgie en met hans uit sneek en speel een woordspelletje met Gerrianne .Weer groetjes van Connie...
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
16.10.2019 19:23
Ha die Connie. Leuk om te lezen dat het goed met je gaat, ook wij koesteren nog de hele leuke herinneringen van de cf-weekends. Wij komen als "afdeling noord-oost" van dit forum nog altijd 1x per jaar bijeen op de zgn "appeltaartenparty" . Het is en blijft nog altijd geweldig leuk om elkaar weer te ontmoeten, bij te praten en te genieten van alle lekkers wat meegebracht wordt. Misschien toch nog eens tijd voor een weekend, alhoewel wij momenteel altijd in mei en juni met ons woonwagentje op stap zijn. Groetjes van Henk en Astrid
Geplaatst door: Marijke (andere)
, Datum:
18.10.2019 12:09
Oke 74, nou dan wens ik jou nog heel wat kampeer vakantie's toe! groetjes.
Geplaatst door: Caravanner
, Datum:
20.10.2019 04:44
Connie, leuk om je te horen.
Afgelopen 2 jaar dan wel naar Oostenrijk en in het najaar op een camping in zuid-oost Brabant geweest.
Het is de rede dat ik hier niet meer zo vaak kom.
Echter fijn te horen dat alles goed met je gaat.
Bodegraven hebben wij ook gestaan en jullie daar, naast C-fr weekenden en Valensole, toentertijd ontmoet.
Jan
, Datum:
20.10.2019 10:38
Hallo Jan-caravanner,
Ja ik ga nog steeds naar Bodegraven en ben sinds een jaar ook een caravanner ;-),
En wat was dat toen een toeval dat wij jullie daar zagen tussen de lavendel en het kamperen daarna.Is alweer 10 jaar geleden....
groetjes aan je vrouw en gauw weer tot horens.