Camping Les Gorges du Chambon (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Judith Loogman
, Datum:
09.10.2019 20:10
Geplaatst door: Manus
, Datum:
09.10.2019 20:35
, Datum:
09.10.2019 20:37
Dank je wel. Ja op Zoover en dergelijke kan ik ook wel meer reviews vinden.
Kom er alleen niet achter hoe het met de rivier zit.
Heb de camping ook een mail gestuurd maar ik denk misschien weet iemand hier meer :-)
, Datum:
09.10.2019 20:39
Excuus de review die jij nu deelt had ik nog niet gevonden.
Dank je wel!
Geplaatst door: ® Daido
, Datum:
09.10.2019 21:54
Geplaatst door: Brink
, Datum:
11.10.2019 09:49
Waren vele jaren geleden op deze camping en hebben er heel goede herinneringen aan. De rivier loopt min of meer om de camping heen, maar toen was er maar 1 plek waar je erbij kon komen en er in kon. Dat was een 200 meter te voet, niet ver maar omdat je door een soort bos liep ging je voor je gevoel wel van de camping af. Ik zou kleine kinderen er niet alleen naar toe laten gaan.
De situatie kan nu wel anders zijn
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
11.10.2019 10:42
De camping heeft Nederlandse eigenaars.
Zij kunnen je vast wel vertellen, hoever je moet lopen om bij het riviertje te komen.
info@camping-gorgesduchambon.com
, Datum:
11.10.2019 21:33
Bedankt voor de reacties. @ Johan Ik heb de camping ook gemaild maar nog geen reactie. Kan natuurlijk komen omdat het winter is ??. Aangezien hier altijd veel mensen zitten dacht ik probeer het ook even hier.
@Brink Wij willen juist dat de kinderen niet zomaar bij de rivier kunnen komen. Dus ik hoop dat het nog steeds zo is zoals jij beschrijft.
Geplaatst door: lenn
, Datum:
13.10.2019 19:42
wij zijn afgelopen september een week op deze camping geweest. De rivier loopt om de camping heen,maar om daar te komen,moet je heel eind naar beneden lopen en is ook maar op 1 plek,waar je naar beneden kunt lopen en dat is vrij achter op de camping.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
13.10.2019 20:22
Geplaatst door: Lisbeth
, Datum:
15.10.2019 20:39
Is ook niet echt een rivier, eerder beek die op sommige plekken.wat breder is. Geen aantrekkelijke zwemplek...
Weer is ook niet steeds stabiel, al 30 gr gehad maar ook 18.... wel hele mooie camping. Omgeving weinig bijzonder, moet je al min.half u voor rijden.