Domaine du verdon (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Colinda
, Datum:
07.10.2019 21:13
Hallo, wij overwegen om naar deze camping te gaan. weet iemand iets te vertellen over de staanplaatsen aan de vijver? Of andere mooie plaatsen?
We zijn met een camper en het zou fijn zijn als we voldoende ruimte hebben om uit te kunnen rijden voor een dagtripje.
Alvast bedankt!
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
09.10.2019 13:01
, Datum:
09.10.2019 16:03
Ervaringen heb ik uiteraard gelezen maar geen info over de plaatsen aan de vijver.
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
10.10.2019 16:49
Helaas geen tips of info over de plaatsen aan de vijver... Wij hebben paar jaar geleden op deze camping gestaan maar stonden op een ander gedeelte van de camping. Wij vonden het er heeeeeerlijk.... lekkere koude rivier,, zeer net sanitair enneh.... de omgeving GEWELDIG!!
, Datum:
11.10.2019 07:08
Bedankt voor je berichtje, we hebben gisteren geboekt met behulp vd receptie. Zij hebben samen met ons een mooie plaats uitgezocht aan het water waar we goed in en uit kunnen rijden met de camper. Zeer klantvriendelijk!
We zijn ook erg benieuwd, omgeving lijkt ons inderdaad prachtig!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
11.10.2019 10:02
Geplaatst door: colinda
, Datum:
11.10.2019 12:55
Dank je wel Tineke, wat leuk!
Geplaatst door: ® S@nder
, Datum:
16.10.2019 17:07
Ik lift even mee op deze topic.
Kan iemand vertellen of er een voetbal veldje of voetbalkooi op de camping is?
En welke plek op de camping raad je aan? Ik lees verschillende berichten over de staat van het sanitair.
Verder begrijp ik dat de camping is overgenomen, is dit een verbetering of juist niet? Ben ook benieuwd naar het nieuwe zwembad.
, Datum:
19.10.2019 20:04
Hoi, ik heb contact gehad met de receptie vd camping zelf. Zij zijn ontzettend behulpzaam. Wat ik zie en lees is er geen speciaal voetbalveld maar wel ruimte om te voetballen. 1 sanitairgebouw zou nog opgeknapt moeten worden(nr5) de rest is klaar. Op de website staat een impressie vh nieuwe zwembad, camping gaat vanwege deze veranderingen pas in juni open. Succes met het maken van jullie keuze!
Geplaatst door: Karin
, Datum:
26.11.2019 19:13
Mag ik vragen hoe je contact hebt gelegd met deze camping?
Ik heb het contactformulier ingevuld op hun website en kreeg een mail terug waarin stond dat we ze moesten bellen voor vragen over onze reservering.
We hebben gebeld en kwamen uit bij de organisatie sandaya en niet bij de camping zelf. De dame die we spraken gaf aan dat eind van het jaar alle plaatsen omgenummerd gaan worden en dat het nu niet mogelijk is om een bepaalde plaats te reserveren. We kunnen wel een boeking doen en dan in januari hoor je dan op welke plaats je gezet bent. Als je het daar niet mee eens bent kan je bellen en kijken of er nog wat te ruilen valt.
Aangezien het jou wel gelukt is om een bepaalde plaats te reserveren, ben ik heel benieuwd hoe dat dan gegaan is.
Geplaatst door: colinda
, Datum:
27.11.2019 11:00
Hoi, Ik heb je teruggemaild. Mijn contact is via de receptie vd camping gegaan.
Succes!
Geplaatst door: Karin
, Datum:
27.11.2019 15:48
Het is gelukt hoor. We hebben plaats 423 gereserveerd. Dit is dezelfde plaats als 329 op de oude plattegrond (plaatsen hebben dit jaar andere nummers gekregen)