rustige camping met panorama uitzicht, grote plaatsen aan rivier (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: joke
, Datum:
07.10.2019 19:28
Wij zijn op zoek, naar een rustige camping met grote plaatsen,(waar je eerder je buren moet zoeken)... en met mooi zicht.. zonder animatie,waar de hond welkom is, en gelegen aan een rivier waarin kan gezwommen worden...liefst in het zuiden...Alvast bedankt voor de tips!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
07.10.2019 21:53
, Datum:
07.10.2019 22:46
Geplaatst door: Ien
, Datum:
08.10.2019 11:47
Dat zijn de soort campings waarnaar ik ook altijd op zoek ben, mag voor mij ook noordelijker, dus mocht er iemand een tip hebben?
In het zuiden hebben we een aantal jaar geleden met veel plezier op “ Le roc qui parle” gestaan. Een steile terrassen camping nabij Nant. Wij stonden beneden aan de rivier op een enorme plaats met wel uitzicht, maar niet panoramisch. Hoger op de camping is er meer uitzicht. Honden zijn er van harte welkom. En de omgeving is geweldig.
, Datum:
08.10.2019 11:52
Een camping met een echt panoramisch uitzicht is “Le Papillon” nabij Crest ook in de Aveyron. Alleen zijn de plaatsen kleiner, maar doordat je op de terrassen naast elkaar staat is dit niet zo hinderlijk. De rivier stroomt onder langs de weg.
, Datum:
08.10.2019 12:03
, Datum:
08.10.2019 12:08
, Datum:
08.10.2019 12:30
, Datum:
08.10.2019 13:00
Tineke, bedankt voor de tips, ik ga ze meteen bekijken. Maar even een correctie op wat je zei over Le Papillon.... de rivier ligt naast de toegangsweg deze steek je vanaf de camping over om naar de rivier lopen. Dit is een hele rustige weg.
, Datum:
08.10.2019 17:06
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
08.10.2019 18:58
In september dit jaar op La Belle Etoile in Aguessac gestaan en enkele jaren geleden op Le Papillon in La Cresse. Geen idee wanneer je op vakantie gaat, maar deze campings liggen op nauwelijks 5 km van elkaar. Als je niet hoeft te bespreken, zou ik beide campings gaan bekijken. Als je voor het uitzicht gaat, zou La Cresse (wel door veel NL’ ers bezocht, want NL eigenaren) mijn voorkeur hebben (terrassen liggen tamelijk steil en als je met je hond telkens van boven naar beneden moet, kan dat lastig zijn), maar met hond zou ik eerder naar Aguessac gaan, dan ben je zó bij de rivier. Lastige keuze want beide zijn erg aantrekkelijk.
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
08.10.2019 19:25
@ Ien, je hebt het over Crest, maar waarschijnlijk heb je bedoeld La Cresse te zeggen. (Crest ligt in de Drôme en La Cresse in de Aveyron).
@ Joke, er is zoveel keus - succes met zoeken!
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
08.10.2019 19:33
, Datum:
09.10.2019 07:41
Ja sorry, ik bedoelde idd la Cresse.
Geplaatst door: joke
, Datum:
11.10.2019 03:40
Dank jullie wel voor de vele tips...Zal moeilijk kiezen worden, vind ze allemaal iets hebben...