Plan d'eau, Peyroche, Ventadour, L'Arche of Cascades (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Casilima
, Datum:
27.09.2019 19:31
In mijn speurtocht naar een leuke camping voor iig zoon van 16 en misschien dochter van 19 heb ik een voorlopige tussenstand. Bovenstaande campings trekken mij aan ivm leuke rivier, zwembad, mooie omgeving waar iets actiefs te doen is, mogelijkheden tot contact andere tieners en hopelijk een plekje om te chillen. Wij zoeken een huuraccommodatie. Mijn conclusies tot nu toe is L'Arche iig dure camping, huurmogelijkheden op Plan d'eau wat aan de kleine kant (klopt mijn indruk?) en verder hoop ik dat iemand mij enthousiast kan maken voor 1 van bovenstaande campings en kan helpen met kiezen.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
27.09.2019 20:47
, Datum:
27.09.2019 20:52
, Datum:
27.09.2019 21:15
Geplaatst door: Marike
, Datum:
28.09.2019 11:25
Waar zijn jullie afgelopen jaar geweest en is dat goed bevallen?
Als ik het zo zie is er geen foute keuze te maken! Alleen Peyrouche is misschien net wat eenvoudiger dan Les cascades of l’arche, maar dat zoeken jullie misschien juist ook wel.
Geplaatst door: ® JanMat
, Datum:
28.09.2019 14:10
Wij hebben de camping Peyroche bezocht (en meningen geplaatst). Camping grenst aan de Ardeche. De rivier is daar maximaal 80 cm diep en prima water om af te koelen. Er kan echter ook gezwommen, gesprongen en gedoken worden vanaf de rotsen. Deze geweldige zwemplek ligt op een loopafstand van ongeveer 5 minuten vanaf de camping. Als zwemmen, springen en duiken een absolute must is zou ik kiezen voor Peyroche.
Geplaatst door: Casilima
, Datum:
28.09.2019 17:34
Afgelopen jaar canigou info de Pyreneeën, heel leuk met heel veel tieners enm jaar daarvoor Rioclar. Ook heel leuk geweest. Nu zoeken we echt in regio ardeche of er net onder.
Geplaatst door: ® marjan2
, Datum:
01.10.2019 14:22
Wij zijn op l e plan d eau en les cascades geweest. Wij kamperen met de caravan dus over huuraccommodatie kan ik je niets vertellen. Wij hebben op beide campings een leuke vakantie gehad. L plan d eau is rustiger, zeer ruime plaatsen, Kinderen vermaken zich met elkaar, animatie matig en de rivier moeilijk toegankelijk.
Les cascades veel pubers, elke avond animatie die over de camping te horen is, De trekpleister is de rivier en het strand.