vergelijkbaar mas de rey (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® monique1
, Datum:
24.09.2019 17:02
dit jaar hebben wij 10 dagen doorgebracht op camping Mas de Rey nature vlakbij Uzes; zijn er vergelijkbare campings te vinden? dit gedeelte van de camping was in principe alleen voor tenten en vouwwagens (wel veel kleine campers tijdens ons verblijf) en de plekken waren echt ontzettend ruim, we zoeken dus een vergelijkbare camping voor volgend jaar in het voorseizoen: kleine camping, klein zwembadje, rust, ruime plekken met privacy; liefst gelegen in Occitanie of in de Provence Alpes Cotes d'Azur heeft iemand een tip voor ons?
Geplaatst door: ® Fammeij
, Datum:
24.09.2019 18:03
In het onderwerp 'kleine nederlandse campings' hieronder staat Mas de Rey volgens mij ook genoemd. Misschien vind je daar wat tussen? Ik noem overigens ook nog campings die geen Nederlandse eigenaar hebben. Mas de Rey ben ik nooit geweest, dus ik kan ze niet vergelijken.
, Datum:
24.09.2019 18:23
nederlandse eigenaar is geen wens/vereiste hoor, maar ik zal gaan kijken
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
24.09.2019 18:40
, Datum:
24.09.2019 20:51
, Datum:
24.09.2019 20:55
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
24.09.2019 20:56
Ik ken Mas de Rey niet maar het lijkt wat op het aire naturelle gedeelte van camping l'Avelanede. Die camping is wel groter maar het aire naturelle gedeelte ligt wat achter op de camping dus daar heb je zeer veel privacy en enorme plaatsen. Voornamelijk tenten en vouwwagens.
, Datum:
24.09.2019 21:19
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
25.09.2019 01:19
Vergeet de aanduiding Occitanië als zoek-aanduiding. In bestuurlijk Frankrijk is dat al een enorm gebied (midi-Pyrenees, dus de oostelijke Pyreneeën en een flink gebied daaromheen, en dat dan samen gevoegd met de Languedoc-Rousillon, de streek langs de Middellandse Zee. Maar cultureel gezien is Occitanië gewoon heel Zuid-Frankrijk, vanaf de Atlantische Oceaan bij Bordeaux tot de Italiaanse grens.
, Datum:
25.09.2019 09:26
Ja precies Peter daarom had ik het ook op deze wijze vermeld, was een bewuste vermelding; ik dacht alleen dat het gedeelte rechts van Nimes-Italiaanse grens onder de Provence Alpes Cotes d'Azur viel vandaar dat ik dit er nog bij had vermeld; maar ik bedoel wel degelijk het hele gebied; dus zijn er nog meer tips; ik hoor ze graag.
, Datum:
25.09.2019 10:23