Wij willen volgend jaar weer een keer naar de Cote d'Azur in juni. Bovenstaande camping spreken ons wel aan na het lezen van alle meningen op deze site en op zoover. We willen naar een camping die max. 20 min van het strand ligt en die rustig gelegen is en waar ruime staanplaatsen (> 90 m2) zijn . Een camping vinden is dan niet makkelijk in dit gebied.
Hoe zit het met de geluidoverlast van de naastgelegen (of de tolweg) op de camping.
Op de site van camping Lei Suves staat een plattegrond maar weet iemand waar de kampeerplaatsen liggen??
Ik lees dat camping Les Pins Parasol veel kleiner is geworden, nu nog maar 37 kampeerplaatsen, sta je dan in een groot bos met in het midden staanplaatsen? Heeft iemand een plattegrond van deze camping?
Heb je 's avonds veel last van muggen??
Is er nog een andere camping die ook aan onze wensen voldoet?
Wij zijn een aantal jaren geleden naar lei suves geweest. Wij hebben daar toen geen mug gezien. Verder wel weg druk in de omgeving! Veel campings rijden dezelfde weg naar het strand, ik vind dat erg storend om steeds in de file te staan voor elk uitstapje of boodschappen. Ik wist het van te voren maar dit was best extreem. Camping zelf erg leuk en ruime plekken! Bij binnenkomst heb je links meteen wat lager plekken, maar ook wat straatjes aan de rechterkant bij de mobilhomes, wij vonden de afwisseling erg leuk! Sommige delen ook echt alleen maar kampeerplaatsen.