mei vakantie pubers bretagne (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: brabant
, Datum:
16.09.2019 08:11
wij willen komende mei vakantie met onze kids van 18+ naar bretagne. Het liefst een camping waar ook nederlandse jeugd is met zwembad en dicht of aan de zee. Met leuke omgeving. Wij zijn nog nooit in bretagne geweest willen wel wat uitstapjes maken daar. Wie is er in de mei vakantie in bretagne geweest met jeugd.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
16.09.2019 09:35
Geplaatst door: Viola
, Datum:
17.09.2019 09:34
De kans op andere jeugd in de meivakantie is niet ontzettend groot. Wij zijn in de meivakantie zowel naar Zuid Frankrijk geweest, als naar Bretagne. In beide gevallen weinig bezetting en nog minder jongeren. De meivakantie is meer een excursie vakantie, wat ons betreft. Omdat het weer behoorlijk fris kan zijn (je kunt natuurlijk ook mazzel hebben) zul je ook veel meer binnen zijn.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
17.09.2019 14:01
idd de kans op jeugd op een camping in de meivakantie in Frankrijk is niet zo heel groot. En dan ook nog 18+.. Die hebben meestal gewoon school/studie of werk. En dan moet het ook nog klikken. Dus ik kijk er niet naar "andere kinderen in zelfde leeftijd want zo leuk in meivakantie"
Afgelopen meivakantie waren wij op dol de bretagne die hierboven genoemd worden. Mijn review is te lezen. Tis slechts t eerste begin van Bretagne wat je daar bezoekt, maar een dag uitstap naar invasiestranden van Normandie kan dus ook vanaf die lokatie. Camping had genoeg qua vertier aan zwembaden en voetbalkooi het strand was ook niet ver weg maar in mei in Bretagne op t strand is meer van dikke jas of dik vest, en een enkele keer mistte ik een muts omdat de wind wel heel hard op mijn oren beukten. Maar ook lekker in het zonnetje gezeten op terrassen of kades van havens. Mijn pubers hebben hoop geklaagd ("alweer een stadje") maar vonden achteraf de mont st michel toch wel heel leuk, Saint Malo ook en de wandeling bij Cap Frehel ook (vooral daar was een muts of pet fijn geweest)