Camping l'hirondelle in menglon (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Inge
, Datum:
10.09.2019 16:13
Wie heeft er afgelopen zomer op deze camping gestaan? En wil zijn ervaringen met mij delen? Op zoover zijn weinig nieuwe recensies te lezen.
Na de zomer van 2018 waren er veel negatieve reacties met name over de hygiene en het zwembad.
Ik ben erg benieuwd. De camping blijft op ons voorkeurslijstje syaan voor 2020.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
10.09.2019 16:33
Op welke camping hebben jullie afgelopen zomer gekampeerd?
Geplaatst door: Inge
, Datum:
10.09.2019 16:34
Italie.
Camping sagemuhle. Bij de stelviopass.
Geplaatst door: Toetjero
, Datum:
10.09.2019 17:29
Wij zijn alleen naar een pianoconcert geweest in het dorpje.
Het dorpje stelt niks voor.
Geplaatst door: Nika
, Datum:
04.10.2019 21:40
Hi Inge,
Wij waren daar vorig jaar en helaas hadden ook wij slechte ervaringen met de hygiëne daar.
De omgeving is subliem en de camping heeft echt geweldige plekken, met prachtige uitzichten, die wij ook hadden op t veld.
Dat maakt de camping super. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken.
Ik snap dat je nu hoopt dat t beter is geworden aangezien er sanitair vernieuwd zou worden. Maar vlgs mij was er sprake van 1 nieuw sanitair gebouwtje. Maar zolang het schoonmaakbeleid niet zal veranderen, zal ook dit weinig uitmaken vrees ik.
Geplaatst door: ® Jantien
, Datum:
11.10.2019 20:58
Hoi Inge,
Wij zijn er 2 jaar geleden geweest. Wij stonden achteraan op de camping, daar was het sanitair prima te doen. Een fiets is wel een handig als je achteraan staat. Wij vonden de plekken aan de rand geweldig, met een subliem uitzicht. Het zwembad was ook top en de rivier ook! Geweldig voor onze zoons van toen 11, 9 en 1 jaar. Voor ons was het wat te afgelegen m.b.t. gezellige plaatsjes/terrasjes in de buurt, daarom gaan wij er niet nogmaals naartoe.
succes met je keuze!