Nederlandse kinderen augustus (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Sara
, Datum:
08.09.2019 12:59
Ik ben al eens aan het kijken voor een camping voor volgend jaar, maar ik kan wat hulp gebruiken. We waren dit jaar op camping Saint Pal aan de Gorges du Tarn. Dit was voor ons (ouders) een goede camping: rustig, schoon sanitair, leuke uitstapjes in de buurt. Voor onze kinderen was het wat minder: we waren er de eerste twee weken van augustus en er waren erg weinig Nederlandse/Vlaamse kinderen, zeker de tweede week. Onze jongens (7 en 9) vonden dus weinig aansluiting en kwamen dan ook meer zeuren bij ons. Daarom een zoektocht voor volgend jaar naar een (vrij rustige) camping met Nederlandse kinderen. Een glijbaan bij het zwembad of Nederlandse animatie zijn een pluspunt maar geen must. Ik had de volgende campings al gezien: Moulin de Paulhiac, Camp Redon of camping des bastides. Kan iemand zeggen of er hier nog Nederlandstalige kinderen zijn in augustus? We zoeken ook een camping in een omgeving waar er uitstapjes te maken zijn zoals kastelen, grotten, kano,... Andere tips voor campings zijn natuurlijk ook welkom.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
08.09.2019 13:12
, Datum:
08.09.2019 13:25
Geplaatst door: Kimgeilings
, Datum:
08.09.2019 13:34
RCN La Bastide of RCN Moulin Piqué of Les Bastets.
Camping Les Charmilles of la Garenne hebben wij ook veel positieve ervaringen met kleinschalige camping met veel NL kids en animatie.
, Datum:
08.09.2019 13:42
, Datum:
08.09.2019 14:05
, Datum:
08.09.2019 14:08
Geplaatst door: ® sara
, Datum:
08.09.2019 17:55
Bedankt voor alle tips, ik ga het eens goed bekijken. Er is nog wat tijd om te beslissen.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
08.09.2019 20:16
, Datum:
08.09.2019 21:12
Geplaatst door: koen
, Datum:
08.09.2019 21:22
deze camping zou wel eens heel goed kunnen passen. Bijna alleen maar kinderen op deze school van basisschool leeftijd. zoover.nl/frankrijk/provence-alpes-cote-dazur/clamensane/le-clot-du-jay/camping
Italie, maar ook een leuke camping met heel veel leeftijdgenoten en leuke omgeving:
zoover.nl/italie/lombardije/ranzanico/la-tartufaia/camping?page=1
, Datum:
08.09.2019 21:33
Geplaatst door: Timmers
, Datum:
17.09.2019 15:21
Beau Rivage in Cardet, zijn we afgelopen zomer geweest. Zijn bijna alleen maar Nederlanders ;)
Wij stonden op het veld achteraan, zowaar tussen 2 Fransen in, veel meer waren er ook niet.
Zeer fijne vakantie gehad.
Geplaatst door: saskia4
, Datum:
17.09.2019 18:07
Ik zou voor Camp Redon gaan. Geen glijbaan, maar verder erg fijne camping. Leuke Nederlandse animatie. Ik zie dat er (weer ) nieuwe eigenaren zijn maar volgens mij is de camping nog steeds top. Op Zoover veel positieve reviews. Wij zijn er ooit 2 keer geweest, met een jaar ertussen. Voor kinderen in de basisschool leeftijd een aanrader!
Geplaatst door: Kimgeilings
, Datum:
17.09.2019 21:48
Wij hebben een optie voor zomer 2020 nu na dit topic op Camp Redon, na Les Charmilles,RCN la bastide, les Bastets en La Garenne volgens mij in lijn :-)
Geplaatst door: Sara
, Datum:
18.09.2019 06:40
Na alle tips hier heb ik eens goed nagedacht. Ik heb getwijfeld tussen Camp Redon en Les Arches maar uiteindelijk is het toch Les Arches geworden. Ik heb meteen al wel een lijstje voor volgende jaren.