korte zwembroeken op Camping Le Soleil argeles sur mer (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Riedel
, Datum:
05.09.2019 21:52
Precies!
Vorig jaar kwamen er naast ons mensen aan. Hele dag gereden, druk bezig met het opzetten van de vouwwagen, en toen die eenmaal stond plonst die kerel zo met de shorts die hij al aan had toen hij de auto uitkwam het zwembad in.
Echt gatver! Wat mij betreft een prima regel dan ook!
Dit jaar stonden we gelukkig weer op n camping waar waar de stevige regel strakke zwembroek werd gehanteerd ;-)
En ook hier puberzoons maar die maken er gelukkig geen drama van: in Frankrijk eet je stokbrood en draag je in het zwembad een strakke zwembroek.
Geplaatst door: Marijke (andere)
, Datum:
06.09.2019 08:51
Ik ben al heel wat jaren lid van dit forum, en elk jaar komt dit onderwerp aan de orde. Nou heb je tegenwoordig zulke leuke zwembroeken te kust en te keur. En dan lopen ze in Nederland nog steeds in Bermuda's? Waar zijn die Nederlandse jongens nou bang voor, of schamen ze zich ergens voor? Zijn Bermuda's nog steeds toegestaan in NLse zwembaden?
Geplaatst door: marian
, Datum:
06.09.2019 17:11
Ik zie overigens ook genoeg dames die de hele dag dezelfde bikini aanhouden en daar ook mee gaan zwemmen ... die is te grappig. Daar is een bikini toch voor? Gatoch niet 3x per dag een andere aantrekken? 1 voor zonnen, 1 voor rondlopen, en 1 voor zwembad hahaha.
En tja, puberteit gaat gepaard met onzekerheid .....de strakke zwembroek helpt daar niet bij. Hoe onzin sommigen hier dat ook vinden, mijn pubers waren ook onzeker over hun lijf in die periode. Beetje inleven kan geen kwaad. In die periode zochten wij dan ook vooral campings met een rivier.
Geplaatst door: Wilma
, Datum:
06.09.2019 18:20
Inderdaad, Marian!! Die strakke zwembroek hebben ze ook al de hele dag onder een andere broek aan hoor! Die gaat gewoon mee de hond uitlaten, naar de supermarkt etc. En vervolgens het zwembad mee in. Weinig verschil.....
Ik snap mijn mannen heel goed dat ze die regel vervelend vinden. Maar goed, ik probeer ze dan toch uit te leggen dat het minder erg is als iedereen dat moet.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
06.09.2019 18:40
Ik kom eigenlijk nooit in een zwembad en dat is met reden ;-) Wij gaan meestal ‘s middags naar de rivier en dan trek een bikini aan. Komen we terug bij de caravan, dan trek ik ‘m weer uit. Ik wil niet in een natte bikini rondlopen namelijk. Wat ik bedoel met de hele dag, is de hele dag. Dus ‘s morgens gelijk al aan en dan ‘s avonds bij het afwassen nog steeds. Dat vind ik dus niet hygiënisch, maar ik begrijp dat heel veel daar anders over denken en dat mag natuurlijk. Blijkbaar zijn mijn persoonlijke hygiénenormen wat hoger.