Hallo Allemaal.
Ik ben al heerlijk bezig met de vakantie voor volgend jaar (het is wat vroeg maar het is een hobby ;) )
Ik denk eraan twee weken naar Les coudoulets in de Ardèche te gaan.
Nou willen we 3 weken in totaal en dus nog een week op een andere camping verblijven.
Nu ben ik aan t bedenken wat t leukste scenario zou zijn en met welk gebied ik de Ardèche het leukst kan combineren zonder heel ver te moeten rijden.
Het verplaatsen van camping naar camping moet ong max op 4,5 a 5 uur rijden zijn met een caravan.
Ik dacht er eerst over naar de zuidkust verder te trekken en daar dan een week er achteraan te plakken, maar daar lijken de campings zo massaal en dan is het nog een eind naar huis ook weer (terug naar Adam)
We kunnen ook een week ervoor plakken en dan bijv in de bourgogne een week verblijven alvorens we verder trekken naar les coudoulets.
Is dit een leuk gebied? En heeft er iemand wellicht campingtips?
(- niet te massaal zonder heftige avondanimatie - leuk voor kinderen van bijna 5 - leuk zwembad(je) - dorpje in de buurt - ruime plaatsen voor caravan)
Maar wellicht is er iemand die nog een andere tip qua gebied of camping heeft waar we heen zouden kunnen een week voor of na onze twee weken Les coudoulets in de Ardèche
(Wij zijn nog niet zulke Frankrijk kenners)
En is iemand ervaring met camping Les coudoulets ;) ??
Alvast bedankt!!!
Ik vind de Vaucluse erg mooi/leuk. En dicht bij de Ardeche. Dat is ongeveer 110 km. Maar meer noordelijk is wellicht de Jura of Vogezen fijn. Zeker met de huidige warme zomers. of een camping rondom Lac lac d'aiguebelette, Dat is denk ik zo'n 3-4 uur rijden met caravan (ruim 200 km)